Allahın bütün gözəl adları, ilahi sifətlərdən birinə dayanır. Məsələn, Alim adı sifəti sübutedən ‘Elm' sifətinə; ‘Qədr' adı ‘Qüdrət' sifətinə, ‘Mütəkəllim' adı ‘Kəlam' sifətinə dayanar.

Bəzi İslami qaynaqlarda ilahi adlardan, sifət deyə danışıldığı görülər. Məsələn, ‘Kərim', Allahın bir adıdır. Eyni zamanda Allahı kərəm sahibi olaraq səciyyələndirməsi cəhətiylə də sifət vəzifəsi görər. ‘Kərim Allah' dediyimiz zaman Kərim adını sifət mövqeyində istifadə etmiş olarıq.

İlahi adlardan çoxu, hərəkəti sifətlərə dayanar. Xaliq adı, yaratma hərəkətinə; Muhyi adı, əhya (həyatlandırma) hərəkətinə; Musavvir adı, surət vermə hərəkətinə; Mümit adı, eyhamda (ölümü vermə) hərəkətinə dayanar.

Cənabı Haqqın şəxsi birdir amma adları yüzlərlə, minlərlədir. Hətta bəzi şəxslərə görə ilahi adlar sonsuzdur..

Allahın bütün adları gözəldir. Şəxsi gözəl olduğu kimi bütün şəxsi adları da gözəldir.

Sifətləri gözəl olduğu kimi, bu sifətlərdən doğan sonsuz hərəkətləri də gözəldir. Və bu hərəkətlərə dayanan ‘hərəkəti adları' da gözəldir.

Bu sirrə çatan kamil insanlar, "Qəhrin də xoş, lütfün də xoş." demişlər. Çünki, Kahhar adı da gözəldir, Lətif adı da.

İlahi sifətlərin bir işarəsi, bir kölgəsi insanın mahiyyətində yaradılmış olduğu üçün, insan, məxluq olan bu sifətlərini müqayisə ünsürü olaraq istifadə edib, ilahi sifətləri təfəkkür edə bilir.

İnsan da bu əsərlərdən biri, amma birincisi. O da bir əsər olaraq özündə təcəlli edən adları sərgiləyir, tamaşaçılara göstərir, fikir mütəxəssisinə oxutdurur.

Kitabımızın mövzusu əsməyi hüsna olduğundan, bu qısa şərhlərlə kifayətlənirik.

Alaaddin Bacar (prof. Dr.)

Menbe:suallarlaislam.com