Həmd, Aləmlərin Rəbbi Allaha məxsusdur.
Sallalahu Salam Rəsulullahın, Əhlinin, Səhabəsinin və də qiyamətə qədər onları dost əldə edən hər kəsin üzərinə olsun.
Müsəlmanlıqdan danışan bir çox insan, İslamda "dost" və "düşmən" anlayışını (əhəmiyyətinə baxmayaraq) əqidə və ibadətlərlə əlaqəsi olmadığı vəhminə qapılaraq laqeyd yanaşmaqdadır.
Bu kəslər; müsəlmanların müxtəlif işgəncə və iztirablara məruz qaldığı, xüsusilə köməyə ehtiyac duyduğu bir zamanda; əllərindən gəldiyincə kafirlərə sevgi və şəfqətlə yaxınlaşıb onları müdafiə etmədə bütün səylərini sərf etməkdə, beləcə müsəlmanları biçarə buraxmaqdadırlar.
SÖZ ETİBARİLƏ DOSTLUQ VƏ DÜŞMƏNLİK
Dostluq; sevgi, söhbətdir. Qarşılıq gözləmədən, söhbətindən ötəri tərəfini tutduğun kimsəyə "vəli" (vela) deyilir.
Bir başqa ifadəylə dostluq, başqasını özünə yaxın hiss etməyindir.
Dostluq, düşmənliyin əleyhdarı, zidd mənalısıdır.
Açıq bir təyin etməklə dostluq; "birini sevərək mütləq olaraq ona uyğun gəlmək, tabe olmaq" deməkdir.
Necə ki Allahu Təala Kitabında:
Şeytanın nüfuzu, yalnız onu dost əldə edənlər və onun vəsvəsəsiylə Allaha ortaq koşanlaradır (Nəhl, 100) buyurmuşdur.
Dostluq eyni zamanda "kömək" mənasına da gəlir. Mumtəhinə Surəsi 9. ayədə Allahu Təala:
Allah, ancaq sizinlə din barəsində savaşanları, sizi yurdlarınızdan çıxaranları və çıxarılmanıza kömək edənləri dost etmənizi qadağan edər.
Kim onları dost etsə, onlar, zalimlardir. buyurmaqdadır.
Düşmənlik; "bir kimsəni sevməmək, ona qarşı vəziyyət almaq" deməkdir. İntiqam almaq, zərər vermək üçün ürəkdə yerləşmiş olan bir duyğu, dostluğun əleyhdarıdır.
İSLAMda DOST VƏ DÜŞMƏN ANLAYIŞI
Dostluğun təməli sevgi, düşmənliyinki isə nifrət etməkdir.
Bu səbəbdən kömək, yaxşılıq, cihad, hicrət və s. kimi bədəni olsun, ürəklə əlaqədar olsun ; bütün əməllər həqiqətdə dost-düşmən anlayışının içindədir. Bəli, muvahhid qardaşım!
"DOST-DÜŞMƏN" ANLAYIŞININ ƏHƏMİYYƏTİ
Aşağıda gələcəyi kimi İslamda dost və düşmən anlayışının ayrı bir əhəmiyyəti vardır.
1- "La ilahə illəllah" şahidliyindən bir parçadır. Yəni Allahdan başqa İlahi yoxdur
2- İmanın möhkəm birqulpudur. Allah Elçisi (S.Ə.V.) : "İmanın ən möhkəm qulpu Allah üçün dostluq, Allah üçün düşmənlikdir. Allah üçün sevmək, Allah üçün nifrət etməkdir" (Es'sil'siletü's-Sahiha) buyurmuşdur.
3- İmanın dadını almaq üçün bir səbəbdir. Çünki Allah Elçisi (S.Ə.V.) : "Bu üç xüsusiyyət kimdə olarsa o imanın dadını almışdır: Allah və Rəsulunu hər kəsdən daha çox sevmək, başqasını ancaq Allah rizası üçün sevmək, Allah özünü küfrdən qurtardıqdan sonra təkrar küfrə dönməyi atəşə atılmaq kimi qorxunc tapmaq" (Buxari, Müslim) buyurmuşdur.
4- Dost-düşmən şüurunun adamda meydana gəlməsiylə iman kamil nöqtəyə çatar. Rəsulu Əkrəm (S.Ə.V.) bunu bizlərə: "Kim Allah üçün sevər, Allah üçün nifrət etsə və Allah üçün verər, Allah üçün qadağan etsə, imanı kamala çatmışdır" (Buxari, Müslim) deyərək açıqlamaqdadır.
5- Hər kim Allahdan başqasını sevər, O' nun dinindən başqa bir yol əldə etsə, aləmlərin Rəbbini, Allahı inkar etmiş, kafir olmuşdur. Çünki Allahu Təala: Sizdən kim onları dost əldə etsə, şübhəsiz onlardan olar... (Maidə, 51) buyurmuşdur.
Yer imleri