Sayfa 1/2 12 SonSon
19 sonuçtan 1 ile 10 arası

Mona Liza'nın sirri...

  1. #1
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Mona Liza'nın sirri...


    İtaliyada İntibah dövrünün sənət tarixinə heç sönməyəcək bir ulduz xüsusiyyətiylə intiqal edən məşhur siması Leonardo da Vinçi, Piero Antonio da Vinçi adındakı bir vəkilin qeyri qanuni oğulu olaraq 1452-ci ildə doğulmuşdur. Doğulduğu yer, ailəsinin adını almış olduğu bir təpənin üzərindəki Vinçi kəndi idi.


    Məşhur rəssamların həyatını yazan və bu mövzuda tanınmış bir adam olan Versari, Leonarda da Vincinin ilk təhsil illəri haqqında bu məlumatı verir :

    "Arifmetikanı o qədər tez zamanda və elə dərin öyrəndi ki, soruşduğu problemlər müəllimlərini belə çaşdırırdı. Bir tərəfdən musiqi öyrənərkən, flavta , bəstələr etməkdən, mahnı oxumaqdan da geri qalmırdı."

    Lakin Leonardonun uşaqlığından bəri ən çox maraqlandığı şey şəkil və heykəl idi. Bu maraği doğru bir məcraya sürüşdürmək istəyən atası, onu 1470-ci ildə Floransalı rəssam Verocchionun yanına verdi. Tez zamanda Leonardo da Vinçi böyük bir rəssam oldu. 1472-ci ildə, Floransalı rəssamların siyahısında "Lyonardo de Sər Piero da Vinçi" adını müstəqil olaraq görürük.

    Floransadakı bir tablo xaric, Leonardonun bu ilk dövr şəkillərinin dərhal hamısı itmişdir. Verocchionun " Əfəndimizin Baptizmi" adını daşıyan məşhur əsərindəki mələk fiqurlarından birini də Leonardo da Vinçinin etdiyi deyilir. Həyatının bu dövründə, suluboya ilə bir "Payız" və "Meduza" tablosu etdiyi də bilinməkdədir.

    Leonardo da Vinçi, dünya sənət tarixinə hədiyyə etdiyi "Mona Liza","Son yemək", "Qayaların Bakirəsi" kimi məşhur tablolar və digər şəkillərinin xaricində məlumatın tükənməz qaynaqlarına da əyilir, müxtəlif elm sahələriylə böyük ölçüdə maraqlanırdı. Gözün necə gördüyü, gözün fiziologiyası, işıq və səs dalğaları mövzularında həqiqətən müsbət işlər gördü. İnsan və heyvan anatomiyalarını araşdırdı.

    Milanonun məşhur idarəçisi Ludovico Sforzanın sarayında vəzifəliykən, sarayın mərasimlərini, əyləncə və şənliklərini o nizamlar, həcvlər, şeirlər, mahnılar yazardı.

    1485-ci ildə Milanoda vəba epidemiyası çıxınca, yeni bir şəhər qurmaq fikirinə qapıldı. Sağlamlıq şərtləri daha inkişaf etdirilmiş bir şəhərin planlarını çəkdi. Ertəsi il Sforzanın qalası Castellonu daha sağlamlaştırmaq, estetik istiqamətdən daha qiymətləndirmək üçün yeni planlar hazırladı. Boş qalan zamanlarında ,Sforzanın nəhəng ölçülərdə bir heykəlini bitirməyə işləyirdi.

    1502-ci ildə, Leonardo da Vinçi məşhur Cezare ( Sezər ) Borjiyanın yanında, onun baş mühendisi vəzifəsinə təyin olunur.Birlikdə etdikləri gəzintilərdə, son dərəcə müvəffəqiyyətli altı xəritə çəkdi.


    Leonardo da Vinçi ərdəmləri sərhədsiz, fizika quruluşu qüsursuz, güclü, mehriban, dostluğunda comərd, şagirdləriylə eyni zamanda içdən yoldaşlığını əsirgəməyən bir adam idi.

    Bir rəssam olaraq, işıq və kölgənin təsirlərini özündən əvvəl gələnlərdən daha yaxşı qavramışdı. Bu qavrayışının nəticələrini, böyük bir ustalıqla əsərlərinə də əks etdirmişdir.

    Bir yazar olaraq İtalyan dilini inkişaf etdirmə yolunda böyük səylər xərclədi. Sənətdə ölməz qaydalar, möhkəm qanunlar təklif etdi və qəbul etdirdi. O dövrdə neft bilinsəydi uca biləcək bir təyyarənin planını hazırladı. Fotoşəkilin əsası olan qaranlıq otağı kəşf etdi.

    ~~~~~~~~~

    Leonardo Da Vinçinin ən məşhur əsəri hesab olunan,sənət tarixinin ən çox tanınan rəsmi Mona Lisa haqqında 1 sıra melumatları sizlerle bölüşmək istərdim...Bəlkə coxunuz internetde rast gəlmisiniz bu məlumatlara..Onların hamısını bu mövzuda birləşdirməya çalışdım...
    Mənə çox maraqlı gəldi,inşallah siz də bəyənərsiniz




    Mona Liza sənət tarixinin ən çox tanınan rəsmi
    Mona Lisa sənət tarixinin ən çox tanınan şəkilidir. Leonardo' nun kainat və sənət mövzusundakı düşüncələrinin bir xülasəsidir. İllərcə Napoleon' nun yataq otağını bəzəmiş, daha sonra aparıldığı Louvre muzeyindən oğurlanmış, ancaq iki il sonra İtaliya' da tapılmışdır. Keçdiyimiz illərdə əli bıçaqlı bir dəli tərəfindən hücuma uğramışdır.

    Modelin kim olduğu hələ tam olaraq işıqlandırıla bilməmişdir: Francesco del Giconda' nın arvadı olduğu düşünülməkdədir. Daha əvvəl qaralamasını edib yarım buraxdığı Isabelle d' Este' nin rəsmi də ola bilər. Çünki əllərin duruşu, kostyumun çiyin dekoltesi və saçların tökülməsi qaralamadakı ilə böyük bənzərlik göstərməkdədir. Leonardo' nun özünün qadın halının avtoportreti olduğunu müdafiə edənlər də vardır. Bunlar sifariş bir şəkilin sahibinə verilməmiş ola bilməyəcəyindən yola çıxanlardır.

    İzləyənə baxan, yüngül dönük vəziyyətdə oturan yarım insan fiquru, arxadakı mənzərədən "Məryəm' ə Müjdə"də olduğu kimi alçaq bir eşik vasitəçiliyi ilə ayrılmaqdadır .Obyektin üzünə sanki ayrı bir qaynaqdan vuran işıqla birlikdə arxadakı mənzərə tabloya üç ölçülü imiş kimi bir dərinlik qazandırmışdır. Mona Lisa' nın üzündə hüzn, xoşbəxtlik, lovğalıq kimi dəyişik ifadələr bir yerdə sirrli bir təbəssüm meydana gətirməkdədir. Bunun səbəbi ağızın və gözlərin künclərinin xüsusilə kölgədə buraxılaraq naməlumluğa salılmasıdır.

    Əllərin zərifliyi və gözəlliyi tablonu ön plana çıxaran bir başqa xüsusiyyətidir. Ağla sığmaz detallar üzərində vasvasılıqla dayanılmışdır: Şəffaf bir tül, obyektin saçlarını örtməkdədir. Tünd rəngli səhərliyin dekolte yaxasının incə naxış işləməsi və uzunlamasına büzgüleri ilə daha ağır bir parçadan xardal rəngli qolları donuq bir şəkildə işıldamaqdadır. Arxadakı mənzərədə hər zamanki kimi sfumato texnikası tətbiq olunmuşdur: Qayalıq dağlar yaşıl-mavi səma içərisinde itməkdə, bu da şəkilə sanki üç ölçülü imiş kimi dərinlik duyğusu qazandırmaqdadır.
    Şəkilin sağ və sol yarısındakı mənzərələr əslində davamlılıq göstərməməkdədir. Solda bir cığır yol dolanmaqda, sağda isə qurumuş bir çay üzərində körpü görülməkdədir (Arezzo yaxınlarındakı Buriano körpüsü ola bilər).
    Sağda üfüq xətti daha alçaqdır. Bu sayədə fiqurun sağ yarımının incə uzun, sol tərəfinin isə daha qısa toplu görünməsi təmin edilmişdir.

    Mona Lisa' nın , Leonardo' nun avtoportreti olduğunu irəli sürənlər, kompüter texnikası ilə hər iki rəsmi bir-birinə monte etmişlər. Bunun kimi daha yüzlərlə Mona Lisa mövzulu şəkil edilmiş və yazı yazılmışdır.

    Ancaq, tartışılamayacak tək gerçək Mona Lisa' nın Leonardo' yu ölümsüzləşdirdiyidir.




    DA VİNÇİ MONA LİZAYI 10 İLDƏ BİTİRMİŞ
    Kaliforniya Universiteti, Armand Hammer Center for Leonardo Studies`də məsləhətçi olan Jacques Franck, Leonardonun şah əsərini, 'sfumato' texnikası ilə etdiyini iddia etmiş. İtalyanca tüstü,duman mənasını verən 'fumo`dan gəlirmiş bu texnikanın adı. Da Vinçi, işıq və kölgəni necə bu qədər fərqinə varılmaz bir şəkildə birləşdirə bildiyini heç bir zaman açıqlamamış. Yalnız qeydlərində: "İşıq və kölgə, xətt və kənarları olmadan birləsşdirilməlidir, tüstü kimi," demiş.

    Franckın söylədikləri doğrudursa, millimetr başına 30-40 fırça zərbəsi düşürmüş və onun təxmininə görə, Da Vinçi bir gündə 1 millimetr kvadrat çəkmiş ola bilərmiş. Yəni kobud bir hesabla, Da Vinçinin Mona Lisanı bitirməsi, 10 ilini ala bilərmiş. Baş əsər buna deyilir.
    Səkkiz yaşından bəri Leonardo Da Vinçinin əsərlərinin təqlidlərini edən Franckın, bu nəzəriyyəsini sübut etmək üçün, sfumato texnikasını istifadə edərək 6 addımda çəkdiyi Mona Lisanın gözündə də, dumanlı bir ifadə varmış.
    ...

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...


    MONA LİZANIN 10 SİRRİ

    Parisdə Louvre Muzeyində sərgilənən dünyanın ən məşhur tablo/cədvəli Mona Lisa köçürülür. Leonardo Da Vinçi imzalı tablo 6.1 milyon dollarlıq yeni bir salonda sərgilənəcək

    Perulu memar Lorenzo Piquerasın dizaynı "Salle des Etat" adlı salonun yalnız işıqlandırmasına belə milyonlarla dollar xərcləndi. Muzey spikeri Mona Lisaya ayrı bir salon ayırmalarının səbəbini bu sözlərlə açıqlayır: "Ziyarətçilər, ona baxmağa doya bilmirlər. Çoxu dəfə 2 hətta 3 dəfə daha baxırlar. Və tablo qarşısında yığılma olur." Yaxşı Mona Lisanın dünyanın ən məşhur tablo olmasının sirri nə?
    Mona Lisayla əlaqədar az bilinən 10 gerçək: -->

    1- Mona Lisanı Fransızlar "La Joconde", İtalyanlar isə "La Gioconda" olaraq bilir yəni "Madonna Lisa"nın qısaltması. Bu da "Leydim Lisa" dərnək.

    2- Mona Lisanın gerçəkdə kim olduğu hələ bir sirr. Ancaq tarixçilər onu Floransalı bir işadamı olan Francesco del Giocondonun yoldaşı Lisa del Giocondo olduğuna inanır.

    3- Digər nəzəriyyələr isə, Da Vinçinin anası, Məryəm Ana, həyat qadını və hətta Da Vinçinin özü olduğu.

    4- Da Vinçi tablonu 1503-1506 arası çəkmişdir. Şəkilə aşiq olduğu sanılan Da Vinçi, tablonu Francesco del Giocondoya vermək yerinə Fransaya qaçırdı.

    5- Fransız İnqilabına qədər bir çox Fransız Kralının sarayında iştirak edən tablo, Napolyonun sevgilisi Cozefinanın yataq otağını da bəzədi.

    6- 1804dən bəri Louvredə sərgilənən Mona Lisanın qaşı yoxdu. Qadınların qaşlarını təraş etməsi XVI əsr Avropasında məşhur bir ənənə idi.

    7- Louvredə 6 min tablo olmasına baxmayaraq ziyarətçilərin 95%i ilk iş olaraq 77 sm x 53 sm ölçüsündəki i bu kiçik tabloya teref qaçır.

    8- Saatda 1500 adamın ziyarət etdiyi tablo sabit 20 dərəcə istilikdə 3 qat şüşənin arxasında qorunur. Muzey isə hər il 330 min Mona Lisa mövzulu məhsul satır.

    9- Tablo 1911də oğurlandı. 2 il sonra yaradıldığı yer olan Floransada tapıldı. Soyğunla əlaqədar sorğulananlar arasında məşhur rəssam Picasso da vardı.

    10- Yağlı boya tablo ildə bir gün endirilərək təmizlənir. Mona Lisanın ziyarətə açıq olmadığı o gün Louvre Muzeyinin ən sakit günü olur...




    Mona Lisa’da heç fırça izi yox

    Də Vinçinin tablosunda ayrıca heç bir fırça izi təyin oluna bilmədi.
    Tabloda çox incə və yekpare boya təbəqəsi olduğu aydın oldu.
    Əsərdə heç bir barmaq izi də təsbit edilmədi, halbuki bəzi mütəxəssislər, sənətçinin tablonu barmaqlarını istifadə edərək çəkdiyinə inanırdı.
    ...

  3. #3
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...



    Görünməyən qaş və kirpiklərin sirri
    Fransız bir mühəndis, Mona Lisanın şəkildə görünməyən qaşları və kirpikləri haqqındakı sirri həll etdiyini iddia etdi. Öz icad etdiyi bir texnikadan istifadə edən Fransız mütəxəssis, şəkillə əlaqədar digər bəzi kiçik detalları da ortaya çıxardığını söyləyir.

    ABŞın San Francisco şəhərində bir mətbuat konfransı təşkil edən Fransız ixtiraçı və mühəndis Paskal Cotte, Leonardo Da Vinçinin, rəsmi ilk etdiyi zaman Mona Lisanın qaşlarını və kirpiklərini çəkdiyini söylədi.

    Haqqında bir çox sirr olan və bir çox iddia və əfsanələrin izah edildiyi Da Vinçinin məşhur tablosunda Mona Lisanın qaşları və kirpikləri görünmürdü. Qaşlar və kirpiklər haqqında da bir çox fərziyyə təşkil edilməsinə səbəb olmuş, müxtəlif iddialar ortaya atılmışdı.

    Hulio Ermida adlı bir ginekolog, Mona Lisanın qaşlarının kirpiklərinin olmamasını çirkin və xəstə olmasına bağlamışdı.

    Ermida, Leonardo Da Vinçi şəkilini etdiyində Mona Lisa 24 yaşında olduğunu və o dövrlərdə bu yaş qrupunda bir çox əhəmiyyətli xəstəlik görülməyə başlandığını ifadə edərək, rəsmi uzun uzun araşdırdıqdan sonra bu xəstəliklərin bir çoxunu tapdığını qarşıya qoymuşdu.

    Hətta Ermida, qaşların və kirpiklərinin olmamasının əsəbi bir şokun nəticəsi ola biləcəyini ifadə edərək, Mona Lizanın kiçik qızını itirmiş olması bunun səbəbi ola biləcəyini, hətta saçının da olmadığını və Leonardo Da Vinçi şəkilini etdiyi müddətcə parik taxmış ola biləcəyini iddia etmişdi.

    Paskal Cotte, tablonu öz çıxardığı yüksək həllolma əmsallı bir video kamera ilə yenidən araşdırdığını söylədi. Buna görə Fransız mühəndis, ultrabənövşəyi şüaları ilə kızılötesini də ehtiva edən 13 yüngül spektrumlu bir kamera istifadə edərək 240 milyon pikselli rəsmi daradı. Nəticədə ortaya hər 2,54 santimetrinə 150 min nöqtənin düşdüyü Mona Lisanın yenidən çıxarılmış bir fotoşəkili çıxdı.

    Cotte, bu fotoşəkillə Mona Lisanın üzünə orijinalından 24 qat böyüdülmüş bir fotoşəkildən baxa bildiklərini qeyd etdi. Mona Lisanın qaş və kirpikləri ilə əlaqədar sirri də bu sayədə həll etdiyini ifadə etdi.

    "Əgər Mona Lisanın üzündə bir tük dənəsinin belə izini tapsam, Da Vinçinin Mona Lisaya qaş və kirpik çəkdiyini söyləmək üçün dəlil tapdığımı söyləyəcəyəm" deyən Cotteyə görə tabloda Mona Lisanın kirpiklərinin görünməməsinin səbəbi, şəkilin piqmentlerinin silinmiş olmasıdır. Ona görə şəkilin bu qisimləri təmizlənmiş və ya silinmiş, bu səbəblə də qaşlar və kirpiklər yox olmuş ola bilər.

    Cotte, "Mona Lisanın gözlərinin ətrafına yaxından baxdığınızda bəzi çatlaqların itmiş olduğunu görə bilirsiniz. Bir küratör və ya şəkil restoratörü gözləri təmizləmiş və bu əməliyyat da qaşların və kirpiklərin silinməsinə gətirib çıxarmış ola bilər" dedi.

    Cottenin öz icadı olan kamerası, qaşların və kirpiklərin yanında şəkillə əlaqədar yeni tapıntılar əldə etməsini də təmin etmişdir.

    Cotteyə görə Də Vinçinin Mona Lisanın sol əli üçün etdiyi ilk şəkil ilə son şəkil bir-birindən birazca fərqli. Cotte, bunun Mona Lisanın qolunun altındakı örtünün duruşunun dəyişmiş olmasından qaynaqlandığını söyləyir.

    Bu gün orijinal şəkildəki örtü bir az bulanıq olaraq görünür və çox çətin fərqinə varılır; ancaq Fransız mütəxəssis bu yeni kamera sayəsində itən piqmentleri təsbit edə bilmişdir.

    Cotte bu vəziyyəti "Mona Lisanın qolunun bu şəkildə dayanması, tablo milyonlarla adam tərəfindən yenidən çıxarıldıqdan və kopiyalandıqdan sonra ilk dəfə təsbit edilir. Ancaq qolunu niyə bu şəkildə tutduğunu anlamadıq. Mona Lisanın biləyi ehtimalla əlindəki örtünü qarınının üstündə tutmaq üçün elə dayanır. Bu mənim üçün müdhiş bir şey, müdhiş bir kəşf" dedi.

    Cottenin, şəkilin virtual olaraq yenidən çıxarılması olan bu işinin nəticələrindən biri də əldə edilən şəkilin, tablo daha yeniykən sahib olduğu rəngləri göstərir olmasıdır. Buna görə Da Vinçinin məşhur modelinin dəri rəngi yüngül çəhrayıya çalır.

    Arxa sahədəki səmanın rəngi isə indi tünd boz görünməsinə baxmayaraq daha maviymiş. Cotteyə görə şəkilin üzərindəki tünd rəngli təbəqə də 500 illik bir keçmişin məhsuluymuş.

    Cotte, kızılötesi şüayla əldə etdiyi tapıntıların fotoşəkillərini təşkil etdiyi mətbuat konfransında mətbuat mənsublarına da göstərdi.

    Araşdırmaçı, eyni zamanda ona gülüşünün də bu gün göründüyündən geniş olduğunu söylədi. Cotte, bu səbəbdən Lisanın üzünün də köhnədən daha geniş göründüyünü müdafiə etdi.

    Leonardo, məşhur tablonu 10 ildən çox müddət yanında daşımış və ölənə qədər də üzərində işləmişdi.

    Cottenin işləri San Franciscoda olan Metreon adlı alver mərkəzində "Da Vinçi: Bir Dahiliyin Sərgisi" adı altında sərgilənəcək

    ...

  4. #4
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...

    Gülümsəmənin sirri bir cür göz yanılması
    Dr. Margaret Livingstone nəşr olunan işində gülümsəmənin sirrini bir cür göz yanılması olaraq açıqladı
    Vizual əməliyyatlama (visual processing) mövzusunda dünyadakı bir neçə mütəxəssisdən biri olan dr. Livingstone dəyişik dərəcələrdəki kontrast və işıqlandırmanın beyin tərəfindən fərqli qəbul ediləcəyi fikri üzərinə qurub nəzəriyyəsini.

    İnsan gözü iki fərqli görmə nöqtəsinə sahib.
    Orta bölgədə (fovea) rəngləri görə bilirik, incə oxuma və detalları ayıra bilirik.
    Ətraf sahədə isə qara-ağ, hərəkət və kölgəni qəbul edə bilirik.

    Gələk indi Mona Lisanın sirrinə.

    Əgər siz şəkilə baxdığınızda ilk olaraq qadının gözlərinə diqqət yetirirsinizsə ətraf sahə ağız üzərinə fokuslanacaq və detal görə bilməyəcəyiniz üçün diqqətə çarpan almacıq sümüklərindəolan kölgələr tərəfinizdən gülümsəmə hesab ediləcək.

    Amma birbaşa ağız üzərinə fokuslansanız heç bir zaman Mona Lisanı gülümsəyərkən görə bilməzsiniz.

    Eyni əlamət film ulduzu Geena Davis üçün də örnəklənmiş işdə. Onun da almacıq sümükləri diqqətə çarpan olduğu üçün həmişə gülümsəyər kimi görünürmüş.

    Yenə də Dr. Livingstone məqaləsində Leonardonun dahiliyinə hörmətdən geri qalmır.
    Onun gerçək həyatda diqqətdən asanca qaçan amma tamamilə gerçək detalları tapıb çıxaran usta bir sənətçi olaraq qiymətləndirmişdir...

    ...

  5. #5
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...


    AĞZINA BAXILMADAN GÜLÜMSƏMƏSİ GÖRÜNÜR...

    Livingstone, Mona Lisanın üzündəki gülümsəmənin, birbaşa ağızına baxılmadığı zaman göründüyünü söylədi.
    "Əgər şəkilin arxa planına və ya Mona Lisanın əllərinə baxsanız, Mona Lisa daha çox gülümsəyər" deyən Livingstone, bu təsbitini insan beynindəki iki fərqli bölgənin qəbul etmə bacarığıyla açıqlayır.

    İnsan beynində qəbul etmə qabiliyyətiylə əlaqədar iki bölgə vardır. "Fovea" deyilən birinci mərkəzi bölgə iti görüş və rəngli qəbul etməklə əlaqədardır.
    Digər kənar bölgə isə, qara-ağ rənglərin, kölgələrin və hərəkətlərin qəbul edilməsini təmin edir.

    Bu məlumatlardan yola çıxan Livingstone, Mona Lisa portretinin bir reproduksiyasını götürərək, şəkildəki bütün kölgələri skanerlə çıxartdı. Qalan şəkilin yalnız beynin mərkəzi bölgəsi tərəfindən qəbul edildiyi üçün, gülümsəmənin yox olduğunu ifadə edən Livingstone, kölgələri təkrar yerlərinə yerləşdirdiyi zaman gülümsəmənin geri döndüyünü söylədi

    ...

  6. #6
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...

    Mona Lisa yeni doğum etmişdi

    Məgər Mona Lisanın əsrarəngiz gülümsəməsi, yeni doğum etmiş bir ananın təbəssümüymüş.
    Kanada Milli Araşdırma Şurasının mütəxəssisləri, Louvre Muzeyi rəhbərliyinin istəyiylə tabloda üç ölçülü rəngli lazer daramasından keçirərək hesabat hazırladı. Araşdırma sonunda, Leonardo da Vinçinin məşhur əsəri Mona Lisanın o zamanlar ümumiyyətlə hamilə ya da yeni doğum etmiş qadınların istifadə etdiyi çox incə və şəffaf bir tüllə boyundan aşağısını örtdüyü aydın oldu. Mütəxəssislərə görə, tablo Mona Lisanın ikinci oğulunun doğumuna ithafən çəkilmişdi.
    ...

  7. #7
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...



    Mona Liza'nın təbəssümünün sirri
    Hollandiyadakı Amsterdam Universitetindən riyaziyyatçılar, sənət tarixçiləri və kompüter mühəndisləri, Monalisa nin üzündəki ifadəni və duyğularını analiz edən bir kompüter proqramıyla tablonu araşdırdı.

    Müqəddəs Kasa müzakirələrinin də mərkəzinə oturan tablo və ifadə etdikləri əsrlərdir elm adamları və sənətçilər tərəfindən analiz edilməyə çalışılırdı. Newscientist jurnalının xəbərinə görə, proqramda istifadə edilən bir alqoritm (sistematik hesablama) ilə sənətin sirri elm köməyiylə aydın olmuş oldu. Proqram; dodaq qıvrımı, göz kənarındakı qırışıqlar kimi ana üz xəttlərini təməl 6 duyğuyla əlaqələndirərək nəticə çıxarır.

    TƏK İFADƏDƏ DÖRD DUYQU
    Sirrli qadının üz ifadəsinin şifrəsi:

    Xoşbəxtlik: % 83
    Lovğalıq: % 9
    Qorxu: % 6
    Hirs: % 2

    Buna görə Leonardo da Vinçi, Mona Lisanı təsvir edərkən, bu gözəl qadına 83% nisbətində xoşbəxtlik vermiş. Nə var ki, Mona Lisanın üzündə yalnız xoşbəxtlik oxunmur.
    Mona Lisa, eyni zamanda yüzdə 9% nifrətlə dolu, 6% qorxu daşıyır və 2% nisbətində də hirsli.
    Kompüter, bu nəticələrə üz xəttləri, dodaq qıvrımları və göz ətrafındakı qırışıqlar kimi mimikalara baxaraq gəlir...

    ~~~~~~~~~~~

    Fransız mühəndis Paskal Cotte, tablo üzərində öz inkişaf etdirdiyi qızıl ötəsi və morötəsi sensörlü dijital incələmə üsuluyla Louvre Muzeyində üç il araşdırma edən 240 megapiksellik incələməylə Mona Lisa restorasiya əsnasında silinən üz tüklərinin izlərinin ortaya çıxdığını ifadə etdi. Leonardo da Vinçinin məşhur tablosu Mona Lisanın əslində qaşları və kirpikləri olduğu, bunun bərpa əsnasında silindiyi ortaya çıxdı.

    Tapıntılarını San Franciscodakı Metreonda açıqlayan Cotte, Vinçinin, Mona Lisa nın sol əlinin iki barmağının duruşunu dəyişdirdiyini, üzünün əslində daha geniş, təbəssümünün də daha mənalı olduğunu söylədi. İncələmələrə görə Mona Lisa bir də ədyal tuturmuş.
    Darama nəticələrinə görə, ayrıca Mona Lisa nın bir ədyal tutduğunu, ancaq bu gün bunun heç görünmədiyini ifadə edən Cotte, analizlərinin tablonun əsl rənglərinin, bu ankı ağır yaşıl, sarı və qəhvərəngilərlə müqayisə edildiyində, açıq mavi və ağ olduğunu qeyd etdi.
    ...

  8. #8
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...

    Qızılötesi incələmə texnikasından da istifadə edən araşdırmacılar, ayrıca Mona Lisanın indiyə qədər sərbəst olduğu düşünülən saçlarının, başın arxasında toppuz edilmiş olduğunu fərq etdi.
    Saç toppuzu, tarixçiləri çaşdırdı, çünki İntibahın bu cür saç bağlama tərzi həyat qadınlarına məxsus idi, halbuki Mona Lisa yaxşı bir ailədən gəlirdi və bir ipək tacirinin arvadı idi.
    ...

  9. #9
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...

    Mona Lisa 5 uşaq anası idi..
    Dünyanın ən məşhur tablosundakı bu sirli qadının beş uşaq anası bir qadın olduğu ortaya çıxdı. İngilis Telegraph Qəzetinin xəbərinə görə, tarixçilərin 400 ildir üzərində mübahisə etdiyi bu tablodakı qadın zəngin bir ipək tacirinin yoldaşıdır. Modelin, Da Vinçinin özü, rəssamın anası ya da Floransalı bir həyat qadını olduğu şəklindəki çox saydakı iddia, Giuseppe Pallanti adlı Floransalı bir müəllimin araşdırması sayəsində çürüdü.

    Pallanti, şəkildəki qadının çox zəngin bir ipək taciri olan Sər Francesco deş Giocondonun yoldaşı Lisa Gherardine olduğunu açıqladı. Pallantiyə görə, rəssam Da Vinçinin atası ilə bu zəngin tacir çox yaxın iki yoldaş imiş. Pallanti, 1495də Lisa Gherardine ilə evlənən del Giocondonun, yoldaşına jest etmək üçün 24 yaşındakıyoldaşının tablosunu Da Vinçiyə çəkdirdiyini ifadə etdi.

    ...

  10. #10
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    1.149

    Re: Mona Liza'nın sirri...

    Basqa məlumatlara görə isə Mona Lisa ne qadindir, ne de kisi. O cinslerin bir -birinin icine kecmis formasidir. Leonardonun fikrince tebiet 2 hisseden-disi ve erkekden ibaretdir.
    Misirlilerde erkek bereket tanrisi AMONdur.
    Disi bereket tanrisi ise ISISdir. ona hem de LISA deyilir.
    Belelikle AMON LISA. herflerin yerini deyissek alinir--- MONA LISA
    ...

Sayfa 1/2 12 SonSon

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.