Əsas məzmuna keç
1 sonuçtan 1 ile 1 arası

Sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi aldığı əsas vəsaitə ƏDV ödəyici olduqdan sonra əmlak

  1. #1
    Azeri.net Sevdalısı Baku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2007
    Mesajlar
    41.788

    Sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi aldığı əsas vəsaitə ƏDV ödəyici olduqdan sonra əmlak

    Sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi aldığı əsas vəsaitə ƏDV ödəyici olduqdan sonra əmlak vergisini necə hesablamalıdır?


    Sual: Sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olan şirkətimiz 01.05.2012-ci il tarixdən ƏDV qeydiyyatına alınmışdır. Balansımızda olan əsas vəsaitlərə görə əmlak vergisi necə hesablanacaq? Nəzərə alın ki, əsas vəsaitlər 2011-ci ildə alınmışdır.
    Həsən
    Cavab:Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 202.0.2-ci maddəsinə əsasən müəssisə hesabat ili ərzində yaradıldıqda və ya əmlak vergisi ödəyicisi olduqda, onun əmlakının (avtonəqliyyat vasitələri istisna olmaqla) yaradıldığı və ya əmlak vergisi ödəyicisi olduğu tarixə və ilin sonuna qalıq dəyəri toplanaraq 24-ə bölünür və müəssisənin yaradıldığı və ya əmlak vergisi ödəyicisi olduğu aydan sonra, ilin sonuna qədər olan ayların sayına vurulur.


    [

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 01-20-2013, 03:00 PM
  2. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 01-11-2013, 04:20 PM
  3. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 12-26-2012, 06:50 PM
  4. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 12-21-2012, 10:13 AM
  5. Azərbaycan Parisdə daşınmaz əmlak kompleksi alıb
    By Baku in forum Maraqlı Xəbərlər
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 12-21-2012, 01:21 AM

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.