ALLAHI İNKARETMƏ

XƏTASINA DÜŞƏN FƏLSƏFƏLƏR

Kitabın əvvəlki bölümlərində Allahın varlığının açıq dəlillərini gördük. Şübhəsiz, burada nəzərdən keçirdiklərimiz onun sonsuz dəlillərinin sadəcə olaraq çox kiçik bir qismidir. İnsan haraya baxsa, Yaradıcının varlığını göstərən işarələrlə qarşılaşır.

Bəs bütün bunlara baxmayaraq nə üçün yer üzərində hələ çoxlu ateist vardır? Nə üçün elm adamlarının bir hissəsi hələ də ateistdir? Bu qədər açıq dəlilə baxmayaraq nə üçün Allahın varlığını qəbul etmirlər?

Bu sualın cavabını araşdırdığımız zaman ateist insanların, ateist elm adamlarının da daxili inanclarını şəkilləndirən əvvəl əldə edilmiş dəlillərlə bərabər, bəzi fəlsəfi fikirlərlə qarşılaşırıq. Ümumi mənada materializm olaraq tanınan bu fəlsəfi görüş kainatın əvvəlsiz olduğu və bir Yaradıcıya ehtiyac duymadan işlədiyini müdafiə edir. Yəni bu insanlara görə, var olan mütləq güc maddədir. Maddə yaradılmışdır və bir Yaradıcının müdaxiləsi olmadan öz-özünə işləyir. Tarixdə bu fikri müdafiə edən bir çox filosof vardır. Qədim Şumerdəki bütpərəst dinlərdən, qədim Yunanıstandakı atomçu filosoflardan, müasir dövrdəki dialektik materialistlərə qədər bir çox insan bu fikrə əsaslanaraq Allahın varlığını rədd etmişdir.

Bu insanların hər hansı bir konkret əsası yoxdur. Sadəcə olaraq özlərini maddənin əzəli olduğuna inandırmışlar və bu inanca sarılmışlar. Eyni məntiqlə təkamül nəzəriyyəsini qəbul etmişdilər və bunu da yenə israrla qoruyurdular. Tanınmış amerikalı mikrobioloq Maykl Behenin müəyyən etdiyi kimi, canlılığın təsadüflərlə ortaya çıxmayacaq qədər kompleks olduğunu gördükləri zaman isə sadəcə olaraq susur və mövzunu dəyişdirirlər.

Bu vəziyyət bəhs edilən insanları materializmə və onun təbii nəticəsi olan ateizmlə əlaqələndirən bəzi əvvəlcədən qəbul edilmiş mənfi fikirli olduğunu göstərir. Yəni Allahın varlığını inkar edərkən bunu konkret məlumatlara baxmayaraq edirlər.

Bundan başqa, bir də bu inkarlarını cəmiyyətə mənimsətməyə çalışırlar.

''HİYLƏGƏR QURULUŞ'' SAHİBLƏRİ

Allah inancına qarşı təbliğatların təşkil olunması onların müəyyən olunduqları mənasına gəlir. Başqa sözlə, cəmiyyətdə dini inancları aradan qaldırmaq üçün səy göstərən güc mərkəzləri vardır. Necə ki, Allah Quranda bu mərkəzlərin varlığına işarə etmişdir. Bir ayəyə görə, axirətdə cəhənnəmlə cəzalandırılan bir qrup insan dünyada onları haqq yolundan sapdırmış liderlərinə belə deyəcəklər: ''...Xeyr, bəs gecə-gündüz qurduğunuz hiylələr? O zaman ki, bizə Allahı danmağı və Ona şəriklər qoşmağı əmr edirdiniz'' (''Səbə'', 34/33).

''Hiyləgər quruluş'' quraraq insanlara inkar etməyi əmr edən bu mərkəzlər tarixin hər mərhələsində fərqli ad və quruluşlarda ortaya çıxmışdılar. Ancaq əsas xüsusiyyətləri həmişə eyni olmuşdur. Allah Quranda onları ''...naz-nemət içində yaşayan başçıları'' (''Möminin'', 23/64), ya da ''...tayfasını özlərinə yaraşdırmayan başçıları'' (''Əraf'', 7/75) olaraq tanıtmışdır. Yəni bu insanlar maddi cəhətdən güclü olan, bundan başqa, cəmiyyətdə şöhrət sahibi olan və bu imkanların gətirdiyi təkəbbürlülük və dikbaşlıq içində yaşayan insanlardır. Zalımlıq və zülümlə əldə etdikləri bu imkanlarına qarşı bir təhlükə kimi gördükləri dini isə yox etmək istəyirlər. Bu səbəblə də mütəşəkkil bir şəkildə ''hiyləgər quruluşlar'' qurar, yəni cəmiyyətlərini inkar etməyə sürükləmək üçün cəhd göstərərlər.

Bu cür təşkilatlanma güclərinin tək bir tərəfi verilə bilməz. Bu təşkilatlar cəmiyyətdə müxtəlif ad və şəkillərə sahib ola bilərlər. Ancaq son 3-4 əsrin tarixinə nəzər saldığımız zaman Quranda olan tərifə uyğun beynəlxalq bir təşkilatla qarşılaşırıq: bu, masonluqdur.

Bu yerdə masonluğun qlobal mübarizəsinin Quranda bəhs edilən bir mərkəz tərəfindən də hazırlandığını və hər mərhələ*sində dəstəkləndiyini bildirmək lazımdır: -yəhudilik. Bəli, Musə*viliyin ilahi bir din olmasına və yəhudilərin də bu dinə mənsub olmalarına baxmayaraq yuxarıda bəhs etdiyimiz kimi, yer üzərindəki din əleyhədarı təbliğatların aparılmasında mühüm rolları olmuşdur. Bunun səbəbi haramların (yəhudi din adamı) Tövratı öz istəklərinə görə təhrif edib dəyişdirmələri və Hz. Musanın təbliğ etdiyi dinə bir neçə batil inanc daxil etmələrindədir. Beləcə, yəhudilik haramların bu təhrifləri ilə ilahi bir din olmaqdan çıxaraq materialist görüşlərə sahib olan dünyəvi və şovinist bir ideologiya halına gəlmişdir. Bunun nəticəsində bir qism mühafizəkar yəhudi dini sadəcə olaraq özlərinə aid bir anlayış kimi görərək, xristianlıq və İslamı yox edilməsi lazım olan ''saxta din'' kimi qəbul etməyə başlamışdılar. Bundan başqa, bu maraqlı birləşmə bəhs edilən adamları yer üzərində dini inancların silinməsi yönündə səy göstərən bir güc halına gətirir. Yəhudilik ilə masonluq arasındakı ittifaqın məntiqi də budur.
(harun yahya Allah ağılla bilinir)