Sayfa 1/20 12311 ... SonSon
200 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree1Beğenme

OOOO - TÜRKİYELİLER - SARMIŞ BU SİTEYİİ

  1. #1
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    14

    OOOO - TÜRKİYELİLER - SARMIŞ BU SİTEYİİ

    BEN GEÇMİ NE KALDIM.BENDEN ÖNCE GELEN NE ÇOK TÜRKİYELİ VARR
    öyle bir el tutki, oda seni tutsun.

  2. #2
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Yer
    Ankaa/Turkey
    Mesajlar
    11

    selyam

    Selam Nazlıkız nasılsın ?
    Bizlerde yeni geldik zaten merak ettik azerbaycanı külütürünü falan geldik
    senide aramızda görmekten mutluluk duyarız zaten fazla azire yok burda
    Sevgi Nedir Ki ? Sevmeyi Öğretirmisiniz ?

  3. #3
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    14
    ALEYKÜMSELAM.BENDE KÜLTÜRLERİNİ ÇOK MERAK EDİYORUM VE AZERİ ARKADAŞLARIMIN OLMASINI ÇOK İSTERİM AMA BAKIYORUMKİ BURADA TÜRK ÇOK,AZERBAYCAN ARKADAŞLARIMIZ NERDE??
    öyle bir el tutki, oda seni tutsun.

  4. #4
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Yer
    Kütahya / Türkiye
    Mesajlar
    1
    Ben de yaklaşık bir aydır Azeri Lehçesi' ni daha yakından tanıyabilmek için forumu takip ediyordum, baktım, sadece okumakla olmuyor üye de olayım dedim..

  5. #5
    Moderator
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    6.163
    xoşgelmişsiz
    men de azeri deyilem. azeriler hardadır gören var? men geldim qaçırttım hamısını

    Arkadaşlar hoşgeldiniz. foruma sürekli katılırsanız Azeri arkadaşlarla da tanışırsınız ama biz de varız bizi beğenmiyor musunuz? (ucuz gaffur esprisiyle hoşgeldiniz demek istemezdim ama... )

    Tekrar hoşgeldiniz
    Berk bunu beğendi.
    [
    Ya da
    [

  6. #6
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Mesajlar
    2
    ne oleyoo yahu eeeeeeeeeeeeeeeerkes burada nerde bır türk varsa
    bende geldım kare tamam

  7. #7
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Mesajlar
    2
    el
    f el
    f ben senle anışmayııı yeğlerım hele resımdekıı sensen dahada yeğlerım

  8. #8
    Moderator
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    6.163
    sen de xoşgeldin
    [
    Ya da
    [

  9. #9
    Azeri.net Sevdalısı
    Üyelik tarihi
    Oct 2006
    Yer
    Yerixo
    Mesajlar
    1.946
    dakka 1, gaf 1...
    Şükr Allaha ki pişiklerin qənətləri yox... Olsa idi, göydə göyərçin qalmazdı... Allah kimə qənət verəcəyini bilir!

  10. #10
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    2

    slm

    slm bende türkiyeden istanbuldanım azerileri çok merak ettiğim için ve onlardada türklük var dediğim için geldim
    ben türkiyede ikamet etmekteyim azeri insanlarını çok seviyorum sizlere saygısızlık etmek istemem maksadım sadece arkadaşlık

Sayfa 1/20 12311 ... SonSon

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.