Məzmun
Filmdə 1910-cu ildə Bakıda cərəyan edən hadisələr göstərilir. İki gəncin-Sərvər(Arif Mirzəquliyev) və Gülnazın(Tamara Gözəlova) böyük və ülvi məhəbbətindən, məhəbbətin pula, cəhalətə və feodal qalıqlarına qalib gəlməsindən bəhs olunur. Əsas qəhrəmanlarla yanaşı filmdə Rüstəm bəyin bir yığın dost-tanışları: tacirlər, alverçilər, qoçular, mürtəce, satqın jurnalistlər də öz əksini tapır. Lakin rejissor mənfi qüvvələri belə insana sevdirməyə nail olmuşdur. __________________________________________________ __________________________________________________ __
Film Haqqında
Bəstəkar Üzeyir Hacıbəyovun eyniadlı operettası əsasında ekranlaşdırılmışdır. Filmdə xanəndə Xan Şuşinski qonaqlıq səhnəsində "Kürd-Şahnaz" muğamını ifa edir. Yengə rolunu oynayan aktrisa Münəvvər Kələntərli qapının dəliyindən içəri baxarkən qəflətən Sərvər çıxır və yengəni yerə yıxır. Bu məqamda yerə yıxılan aktrisa kiçik barmağını sındırmışdı. Lakin həmin çəkilişlər bitəndən sonra çəkiliş qrupu aktrisanın barmağının sındığını bilmişdilər. Filmdə xanəndə Tükəzban İsmayılova "Segah" muğamı üstündə oxuyur. Film Azərbaycanın ilk rəngli bədii filmidir. Operettanı ilk dəfə 1918-ci ildə Vaqram Papazyan ilə S.Lakka filmə çəkməyə cəhd edir və Xanjonkovun o zaman yeni təsis olunmuş Yalta studiyasında çəkilişlərə başlanır… (M.Qurbanov, Ə.Qulubəyov “Kino sovetskoqo Azerbaydjana” Bakı, Azdövlətnəşr, 1969, səh 4) bəlli olan odur ki, ilk film uğur qazana bilmədiyi üçün tez də sıradan çıxdı. Asiya və Afrika ölkələrinin Beynəlxalq Daşkənd kinofestivalında göstərilən kinokomediya o vaxt yüksək qiymət almışdı. Filmin xarici ekranlara çıxışı da uğurlu oldu. SSRİ Xarici Ölkələrlə Mədəni Əlaqələr İdarəsinin sədri A.Davıdov Azərbaycan Kinematoqrafçıları İttifaqının I katibi Hüseyn Seyidzadəyə göndərdiyi məktubunda yazırdı: ““O Olmasın, Bu Olsun” filmi 40 ölkəyə, o cümlədən İran, İraq, Yuqoslaviya, Yaponiya, Avstriya, ABŞ, İsveçrə və Macarıstana satılıb”. Daha sonralar film daha 10 ölkəyə satıldı. Bununla belə, kinolent Bakı kinoteatrlarında nümayiş etdirilərkən, respublika mətbuatında “Müvəffəqiyyətsiz Film” başlıqlı kəskin tənqidi resenziya dərc edilmişdi. Çəkilişlər ilyarım davam edib və aparıcı aktyorlara o vaxtın pulu ilə hər çəkiliş günü üçün 60 manat qonorar veriblər. O vaxtlar Azərbaycana qastrol səfərinə gəlmiş hind kinematoqrafçıları bir neçə Azərbaycan filminə baxdıqdan sonra daha çox üstünlüyü Hüseyn Seyidzadənin filmlərinə vermişdilər. Hətta hind kinosunun yaradıcısı Rac Kapur onu Hindistana dəvət etmişdi: “Gedək Hindistana, orada film çəkərsən, səni milyonçu edərəm”. ”O olmasın, bu olsun” ekranlara çıxandan sonra kinoşünaslar filmi xəncər-bıçaqla qarşıladılar: "Heç bir estetik qanuna tabe olmayan, mənasız və zövqsüz çəkilmiş səhnələr, lüzumsuz vuruşma, qaçışma, hay-küylər, eybəcər oyunbazlıqlar, gah naturalistcəsinə, gah da qeyri-inandırıcı şişirtmələr tərzində verilmiş əcaib kadrlar... Hər şeydən əvvəl isə filmdə Məşədi İbad obrazı yoxdur. Rejissor işinin pərakəndəliyi hər obrazda, hər kadrda özünü göstərir."(“Kommunist”, 09.12 1956). "“O Olmasın, Bu Olsun” filmində tamaşaçıların etirazına səbəb olan qüsur... kinokomediyada olmayan, sonra əlavə edilmiş primitiv əhvalatlar-bazarda qoçuların davası, Rüstəm bəyin evində qonaqların qalmaqalı, hamamda verilən çirkin naturalist səhnələr və s. kimə lazım idi? Bu əhvalatlar filmdə o qədər işıq, o qədər hay-küylə verilmişdir ki, komediyanın əsasını təşkil edən ictimai motivlər kölgədə qalır... Filmdə tamaşaçıya təqdim edilən Məşədi İbad isə tamamilə başqadır... Bunun təqsiri rolun yanlış traktovkasındadır. Bəla burasındadır ki, rejissor necə çalmışsa, aktyor da elə oynamışdır." (“Ədəbiyyat və İncəsənət”, 09.12.1956). (“O olmasın, bu olsun: böyük aktyorların benefisi”, Ekspress qəzeti, 13.03.2003, Ulduzə Qaraqızı). __________________________________________________ __________________________________________________ __
Səhv
Filmin sonunda hambal Məşədi İbaddan sonuncu dəfə bir abbasını istəyəndə Məşədi İbad əli ilə onun başına vuraraq papağını salır. Bir kadr sonra hambal ekranda görünəndə papaq yenidən onun başındadır. __________________________________________________ __________________________________________________ __
Filmin üzərində İşləyənlər
Əsərin Müəllifi : Üzeyir Hacıbəyov (titrlərdə yoxdur) Ssenari Müəllifi : Sabit Rəhman Quruluşçu Rejissor : Hüseyn Seyidzadə Quruluşçu Operator : Əlisəttar Atakişiyev Geyim Rəssamı : Əlisəttar Atakişiyev Quruluşçu Rəssam : Cəbrayıl Əzimov, Nadir Zeynalov Bəstəkar : Üzeyir Hacıbəyov (titrlərdə yoxdur) Səs Operatoru : Əziz Şeyxov Musiqi Redaktoru : Fikrət Əmirov Rejissor : Şüa Şeyxov Operator : Mirzə Mustafayev Qrim Rəssamı : Georgi Parisaşvili Montaj üzrə Assistent : A. Filimonova Çalır : Üzeyir Hacıbəyov Adına Azərbaycan Dövlət Simfonik Orkestri Dirijor : Fikrət Əmirov Filmin Direktoru : Daniil Yevdayev Operator assistenti : Tofiq Sultanov (titrlərdə yoxdur) Quraşdırılmış Səhnələrin Operatoru : Sergey Klyuçevski (titrlərdə yoxdur) Quraşdırılmış Səhnələrin Rəssamı : Mirzə Rəfiyev (titrlərdə yoxdur) Rejissor Köməkçisi : Ramiz Əliyev (titrlərdə yoxdur) Mahnı İfa edən : Mirzə Babayev(Məşədi İbadın oxuduqları) (titrlərdə yoxdur) Rəqs Quruluşçusu : Əlibaba Abdullayev (titrlərdə yoxdur) __________________________________________________ __________________________________________________ __
Rollarda
Əliağa Ağayev- Məşədi İbad Arif Mirzəquliyev- Sərvər Tamara Gözəlova- Gülnaz Ağasadıq Gəraybəyli- Rüstəm bəy Barat Şəkinskaya- Sənəm İsmayıl Əfəndiyev- Həsənqulu bəy Mustafa Mərdanov- Həsən bəy İsmayıl Osmanlı- Rza bəy Möhsün Sənani- Qoçu Əsgər Lütfəli Abdullayev- Balaoğlan Əhməd Əhmədov (II)(Əhməd Əhmədov-Rumlu kimi)- Hambal Rza Əfqanlı- Cəlil Məmmədquluzadə Ağahüseyn Cavadov-Bəy Adil İsgəndərov- Qoçu Sadıq Saleh- Mirzə Ələkbər Sabir Həsənağa Salayev- Əzim Əzimzadə Nüsrət Fətullayev Münəvvər Kələntərli- Yengə Lütfi Məmmədbəyli- Sərvərin dostu Müxlis Cənizadə- Sərvərin dostu F. Əlizadə Faiq Mustafayev- Sərvərin dostu Əfrasiyab Məmmədov- Sərvərin dostu Osman Hacıbəyov Mollağa Bəbirli-Hamam sahibi Məşədi Qəzənfər Sona Hacıyeva- Çadralı qadın Məmmədsadıq Nuriyev- Bazardakı adam Yusif Yulduz- Bəy Əliheydər Həsənzadə-Bəy Məmməd Sadıqov- Bəy Əminə Dilbazi-Rəqqasə Sadıq Hüseynov-Qoçu Cabbar Əliyev-Qoçu Süleyman Tağızadə- Qoçu Ramiz Mustafayev- Hüseyn Ərəblinski (titrlərdə yoxdur) Xan Şuşinski-Xanəndə (titrlərdə yoxdur) Kamil Dadaşov-Rəqs edən kisəçi (titrlərdə yoxdur) Bəhram Mansurov-Tar çalan (titrlərdə yoxdur) Tələt Bakıxanov-Kamançada çalan (titrlərdə yoxdur) Tükəzban İsmayılova-Xanəndə (titrlərdə yoxdur) Ə. Fərzəliyev-Ziyalı (titrlərdə yoxdur) __________________________________________________ __________________________________________________ __
Filmi Səsləndirən
Əli Zeynalov-Sərvər (Arif Mirzəquliyev) __________________________________________________ __________________________________________________ __
Sitatlar
Məşədi İbad: Heyvan özünsən. Məşədi İbad: Cəhənnəm ol, axmağın biri, axmaq. Mənə meymun dediyin bəs deyil hələ bir əl də verirsən.
Film mənəvi-məişət mövzusundadır. Buradakı hadisələr gənc bəstəkar Ayazın(Fuad Poladov) ailəsində baş verir. Ayazın anası Cənnətin(Nəsibə Zeynalova) iki gəlini ilə münasibəti filmin əsas süjet xəttini təşkil edir. Qaynana ilə gəlinlər arasında qarşılıqlı anlaşma, hörmət olmadığı üçün dedi-qoduların arası kəsilmir. Ailə konfliktləri getdikcə kəskinləşir. Əgər Ayazın dostu İlqar(İlham Namiq Kamal) onların köməyinə gəlməsəydi, kim bilir bu ailənin aqibəti necə olacaqdı... Adi həyat hadisələrindən, insanların gündəlik qayğılarından, ailə-məişət problemlərindən bəhs edən bu film həmçinin dövrümüzə yad olan köhnə adət-ənənələrin də zərərli tərəflərini ekranda açıb göstərir.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Film Haqqında
Musiqili film Məcid Şamxalovun eyniadlı pyesinin motivləri əsasında çəkilmişdir.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Festivallar və Mükafatlar
1979-cu ildə Aşqabadda XII Ümumittifaq kinofestivalı
Bəstəkar Tofiq Quliyevə filmin musiqisinə görə Priz verilmişdir.
Aktrisa Nəsibə Zeynalovaya Diplom verilmişdir.
Səhv
Orfoqrafik: Titrlərdə filmin adı "Qaynana" yazılmışdır. Əslində "Qayınana" olmalıdır.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Filmin üzərində İşləyənlər
Əsərin Müəllifi : Məcid Şamxalov (titrlərdə yoxdur)
Ssenari Müəllifi : Əjdər İbrahimov, Marqarita Maleyeva
Quruluşçu Rejissor : Hüseyn Seyidzadə
Quruluşçu Operator : Fikrət Əsgərov
Quruluşçu Rəssam : Nadir Zeynalov
Bəstəkar : Tofiq Quliyev
Səs Operatoru : Marat İsgəndərov
Rejissor : Ramiz Əliyev
Operator : Amin Novruzov
Montaj edən : Tahirə Babayeva
Geyim Rəssamı : Tatyana Əmirova
Qrim Rəssamı : V. Arapov
Dekor Rəssamı : Fikrət Ələkbərov
Quraşdırılmış Çəkilişlərin Operatoru : Həmzə Əhmədoğlu
Quraşdırılmış Çəkilişlərin Rəssamı : Gennadi Tişşenko
Rejissor Assistenti : Süleyman Əhmədov, Z. Murtuzov
Rəssam Assistenti : Y. Kirşner
Operator Assistenti : Nemət Rzayev, Yuri Varnovski
Redaktor : Seyfəddin Dağlı, Ədhəm Qulubəyov
Mahnıların Mətni : Fikrət Qoca
Musiqi Redaktoru : Oqtay Zülfüqarov
Mahnıları İfa edir : Flora Kərimova, Mirzə Babayev, Yalçın Rzazadə, Akif İslamzadə
Baletmeyster : Rəfiqə Axundova, Maqsud Məmmədov
Çalır : Azərbaycan Dövlət Televiziya və Radio Verilişləri Komitəsinin Orkestri
Dirijor : Tofiq Əhmədov, Eduard Qazarov
Filmin Direktoru : Gennadi Lapşuk
Rollarda
Nəsibə Zeynalova-Cənnət
İnarə Quliyeva-Afət; Zərifə
İlham Namiq Kamal-İlqar
Tanilə Əhmərova- Sevda
Fuad Poladov- Ayaz
Səfurə İbrahimova- Sədaqət
Tələt Rəhmanov- Əli
Kamil Məhərrəmov-Alverçi
Məmməd Sadıqov-Məşədi Kazım (şəkil)
Sadıq Həsənzadə-Dişi ağrıyan
Gümrah Rəhimov-Yanğın söndürən
N. Əliyev
K. Dadaşov
R. Həsənov
Mayak Kərimov-İlqarın dostu
Sədayə Mustafayeva-Minayə
V. Quliyev
Dadaş Kazımov-Satıcı
Sadıq Hüseynov-Dişi ağrıyan
Elxan Ağahüseynoğlu-Dişi ağrıyan
Sədaqət Zülfüqarova-Dişi ağrıyan
Hökümə Qasımova-Dişi ağrıyan
Ramiz Əzizbəyli-Dişi ağrıyan
Tofiq Əhmədov-Dirijor
! Onu Bağışlamaq Olarmı? (1959) ! Süjetin əsasını qatı cinayətkarın təsiri altına düşmüş gənc Tərlanın dramatik taleyi təşkil edir.
Məzmun
Burada cinayət axtarışı əməkdaşlarının və ictimai asayişin keşiyində duran milis işçilərinin mürəkkəb və çətin işlərindən danışılır. Süjetin əsasını qatı cinayətkarın təsiri altına düşmüş gənc Tərlanın dramatik taleyi təşkil edir.
Film Haqqında
Film aktrisa Əminə Yusifqızının səsləndirdiyi ilk filmdir.
Film aktyor Muxtar Maniyevin kinoda ilk işidir.
Film Məmmədhüseyn Təhmasibin "Bahar" pyesi əsasında ekranlaşdırılmışdır.
Filmdə hadisələr yay aylarında cərəyan etsə də çəkilişlər qışda həyat keçirilmişdir.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Filmin üzərində İşləyənlər
Ssenari Müəllifi : Məmmədhüseyn Təhmasib
Quruluşçu Rejissor : Rza Təhmasib
Quruluşçu Operator : Teyyub Axundov
Quruluşçu Rəssam : Nadir Zeynalov
Bəstəkar : Tofiq Quliyev
Rejissor : A. Şuşkin
Səs Operatoru : Sabir İsgəndərov
Geyim Rəssamı : Cəbrayıl Əzimov
Montaj edən : V. Mironova
Rejissor Assistenti : L. Berladir, R. Sarabski
Məsləhətçi : M. Əliyev (milis polkovniki)
Filmin Direktoru : Bəşir Quliyev
Çalır : Üzeyir Hacıbəyov Adına Azərbaycan Dövlət Simfonik Orkestri
Dirijor : Tofiq Quliyev
Mahnı İfa edən : Şövkət Ələkbərova, Mirzə Babayev
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Rollarda
Mehdi Məmmədov-Mayor Qaya Mürşüdov
Manana Abuyeva-Sevda
İsmayıl Talıblı-Veysəl Mirzə
Qriqori Tonuns-Tərlan
Hökümə Qurbanova-Kəmalə xanım
Veriko Ancaparidze-ana
Məmmədrza Şeyxzamanov-Polkovnik Qurbanov
Həsənağa Salayev-Kapitan Qüdrət
Müxlis Cənizadə-Baş leytenant İbrahimov
Bürcəli Əsgərov-Leytenant Rəsulov
Ətayə Əliyeva-Sara xala
Məleykə Ağazadə-Qumru
Əli Xəlilov-Şahmar
Muxtar Maniyev-Milis serjantı
L. Əliyeva
Çingiz Sadıqov-Pianoçu (titrlərdə yoxdur)
__________________________________________________ __________________________________________________ __
! Uzaq Sahillərdə (1958) ! "Uzaq Sahillərdə" filmi Azərbaycan xalqının mərd oğlu, əfsanəvi qəhrəman Mehdi Hüseynzadənin qəhrəmanlığından bəhs edir.
Məzmun
Kinolent Azərbaycan xalqının şanlı oğlu, Sovet İttifaqı Qəhrəmanı Mehdi Hüseynzadənin II Dünya Müharibəsi illərində İtaliya və Yuqoslaviyada faşist işğalçılarına qarşı apardığı mübarizəyə həsr edilmişdir.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Festivallar və Mükafatlar
1)1959-cu ildə Kiyevdə Ümumittifaq kinofestivalı
Filmə Diplom verilmişdir.
Bəstəkar Qara Qarayevə filmin musiqisinə görə II Mükafat verilmişdir.
Film Haqqında
Film aktyor Nodar Şaşıqoğlunun kinoda ilk işidir.
Film aktyor Hacımurad Yegizarovun kinoda ilk işidir.
Film İmran Qasımov və Həsən Seyidbəylinin eyniadlı povesti əsasında ekranlaşdırılmışdır.
Mehdi Hüseynzadə ilə eyni partizan dəstəsində vuruşan Cavad Həkimli də bu filmdə çəkilmişdir.
Filmin üzərində İşləyənlər
Ssenari Müəllifi : İmran Qasımov, Həsən Seyidbəyli
Quruluşçu Rejissor : Tofiq Tağızadə
Quruluşçu Operator : Əlisəttar Atakişiyev
Quruluşçu Rəssam : Cəbrayıl Əzimov, Kamil Nəcəfzadə
Bəstəkar : Qara Qarayev
Səs Operatoru : Ağahüseyn Kərimov
Mahnıların Mətni : Y. Dolmatovski
Rejissor : Rüfət Şabanov
Operator : Rasim Ocaqov
Quraşdırılmış Səhnələrin Rəssamı : Mirzə Rəfiyev
Quraşdırılmış Səhnələrin Operator : S. Klyuçevski
Filmin Direktor : Teymur Hüseynov
Operator Assistenti : Tofiq Sultanov
Dirijor : Niyazi
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Rollarda
Nodar Şaşıqoğlu- Mehdi (Mixaylo)
Yuri Boqolyubov- Veselin
A. Yelikoyeva- Anjelika
Ələsgər Ələkbərov- Ferrero
Lev Bordukov- Karranti
Andrey Fayt- Mazelli
Qriqori Şpigel- Şults
Nikolay Boqolyubov- Tinti
Adil İsgəndərov- Rosselini
Mariya Fiqner- Pepitta
Konstantin Adamov
L. Qruber-Mehdinin oxşarı
Salman Dadaşov- Agent
Lidiya Dranovskaya
Tələt Rəhmanov-Xidmətçi
Konstantin Myakişev-Partizan
Voldemar Zandberq
Anatoli Falkoviç
Boris Çinkin
Sergey Yurtaykin
Yan Yanakiyev
Hacımurad Yegizarov- Partizan
Cavad Həkimli-Partizan (titrlərdə yoxdur)
! Arşın Mal Alan (1945) ! "Arşın mal alan" filmi-böyük Azərbaycan bəstəkarı və dramaturqu Üzeyir Hacıbəyovun məhşur musiqili komediyasının əsasında ekranlaşdırılmışdır.
Məzmun
Bakı, XX əsrin əvvəli. Gənc tacir Əsgər(Rəşid Behbudov) evlənmək fikrinə düşür. Lakin dövrün qaydalarından fərqli olaraq o, qızı toydan öncə görüb sonra evlənmək istəyir. Bəs nə etməli? Bu məsələnin həllində dostu Süleyman(İsmayıl Əfəndiyev) onun köməyinə gəlir...
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Film Haqqında
Film aktyor-müğənni Rəşid Behbudovun kinoda ilk işidir.
Film aktyor Lütfəli Abdullayevin kinoda ilk işidir.
Musiqili film dahi Azərbaycan bəstəkarı Üzeyir Hacıbəyovun eyniadlı operettası əsasında ekranlaşdırılmışdır.
Təkcə 1945-ci ildə bu filmə (ekrana buraxıldıqdan sonra) 16,27 milyon tamaşaçı baxmışdır. 8-ci yeri tutmaqla prokat lideri olmuşdur. ("Domaşnaya Sinematika" bədii filmlərinin kataloqu. Moskva, 1966).
Film nəinki Azərbaycan, həm də sovet kinosuna dünya şöhrəti qazandırmışdır.
Rusiya kinosunun 100 illiyi münasibətilə aparılan sosioloji tədqiqatlar nəticəsində sovet kinosunun inkişafına əhəmiyyətli təsir göstərmiş sovet filmlərinin və sovet ekranında uzun illər nümayiş etdirilmiş xarici ölkə filmlərinin arasından "100 Sevimli film" seçilmişdir. Həmin filmlər üç hissəyə-Qızıl, Gümüş və Bürünc siyahılara ayrılmışdır. 1945-ci ildə istehsal olunmuş "Arşın Mal Alan" kinokomediyası məşhur kino mütəxəssislərinin yekdil rəyi ilə "Qızıl Siyahı" ya daxil edilmişdir. ("Oqonyok" jurnalı, № 2, Yanvar, 1996).
Film 136 ölkədə nümayiş etdirilmiş, 86 dilə tərcümə edilmişdir.
Soltan bəy obrazını oynayan Ələkbər Hüseynzadə filmdən əvvəl 600 dəfə səhnədə bu obraza həyat vermişdir.
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi Beynəlxalq Bankın maliyyə dəstəyilə "Arşın mal alan" filminin Moskva Film Fondundakı nüsxəsinin ölkəmizə gətirilərək, Azərbaycan dilində yenidən bərpa olunmasını təşkil edib. 16 May, 2006-cı ildə film 60 illiyində ilk dəfə nümayiş etdirilib.
Filmin çəkilməsi Stalinin göstərişi ilə həyata keçirildiyindən Mir Cəfər Bağırov çəkilişlərə xüsusi nəzarət etmişdir.
Filmdə gözə dəyən nə varsa hamısı təbiidir. Bu filmdə ümumiyyətlə butafordan istifadə edilməyib. Qızıl, bəzək əşyalarından tutmuş bütün ev əşyalarına qədər hər şey təbii və həqiqətən qiymətli əşyalardır. Rəşid Behbudov xatırlayırdı ki, çəkilişlərdə istifadə olunan qiymətli əşyalar muzeydən və xüsusi elanlarla əhalidən çəkiliş müddətinə götürülmüşdü.
Leyla Bədirbəyli Gülçöhrə roluna 50 qızın içərisindən seçilmişdi.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Festivallar və Mükafatlar
1)1946-cı ildə
Bəstəkar Üzeyir Hacıbəyova (ölümündən sonra), rejissor Rza Təhmasibə, aktrisa Leyla Bədirbəyliyə, aktrisa Münəvvər Kələntərliyə, aktyor Rəşid Behbudova, aktyor Lütfəli Abdullayevə və aktyor Ələkbər Hüseynzadəyə SSRİ Dövlət Mükafatı verilmişdir.
Filmin üzərində İşləyənlər
Əsərin Müəllifi : Üzeyir Hacıbəyov(titrlərdə yoxdur)
Ssenari Müəllifi : Sabit Rəhman
Quruluşçu Rejissor : Rza Təhmasib, Nikolay Leşşenko
Rejissor : İsmayıl Əfəndiyev
Quruluşçu Operator : Əlisəttar Atakişiyev, Muxtar Dadaşov
Bəstəkar : Üzeyir Hacıbəyov(titrlərdə yoxdur)
Musiqi Redaktoru : Niyazi
Səs Operatoru : Ağahüseyn Kərimov
Quruluşçu Rəssam : Yuri Şvets
Rəssam : Ağamehdi Qumriyev
Geyim Rəssamı : İsmayıl Axundov
Mahnıları Rus Dilinə Tərcümə edən : Tatyana Streşneva
Rejissor Assistenti : Zeynəb Kazımova, Əlisəttar Məlikov, N. Rusanova
Montaj üzrə Assistent : A. Strijova
Operator Assistenti : Kazım Həsənov
Filmin Direktoru : Daniil Yevdayev, Teymur Hüseynov
Xoreoqrafiya Müəllifi : Əlibaba Abdullayev(titrlərdə yoxdur)
Əsərin Müəllifi-------Üzeyir Hacıbəyov
Ssenari Müəllifi------Sabit Rəhman
Rejissor ----------- Rza Təhmasib, Nikolay Leşşenko
Operator ------- Əlisəttar Atakişiyev, Muxtar Dadaşov
Rəssam- - - - - - Yuri Şvets
Bəstəkar --- - - - - -Üzeyir Hacıbəyov
Səs Operatoru --- Ağahüseyn Kərimov
Janr
1.Komediya
2.Məhəbbət
3.Musiqili
İlk Baxış Tarixi- - - 21 Yanvar, 1949, Finlandiya
29 İyul, 1950, ABŞ
16 May, 2006, Bakı(bərpa edilmiş versiyası-azəricə)
Dil- - - - Azərbaycan dili
Ölkə - - - Azərbaycan
İstehsalçı Kompaniya- - -Bakı Kinostudiyası
Filmin Növü- - - Tammetrajlı Bədii Film
Rəng - - -Ağ-Qara
Vaxt- - -99 dəq.
İl - - -1945
Film Çəkilən Yerlər- - --Bakı
! Bizim Cəbiş Müəllim (1969) ! Hərbi kinopovestdəki hadisələr II Dünya müharibəsi illərində Bakıda cərəyan edir.
Məzmun
Hərbi kinopovestdəki hadisələr II Dünya müharibəsi illərində Bakıda cərəyan edir. Burada müharibə illərində qələbə naminə hər cür maddi çətinliklərə dözüb, ailəsini halal zəhmətlə dolandırmağa çalışan, vətənin azadlığını hər şeydən yüksək tutan sadə adamların mənəvi ucalığından söhbət açılır.
Film Haqqında
Böyük Vətən müharibəsində Azərbaycan neftinin nə dərəcədə böyük rol oynaması haqqında fikirlər ilk dəfə olaraq “Bizim Cəbiş Müəllim” filmində Nəcəfov obrazının dili ilə söylənilib: “Doğrudan da, bu filmdə Həsən Seyidbəyli, təbii ki, filmin ssenari müəllifi Maqsud İbrahimbəyovla birgə çox cəsarətli addım atmışdır. Belə ki, o, mənim yaratdığım Nəcəfov obrazının dili ilə rusların xoşuna gəlməyən, daima nəzəratlərində saxladığı faktları aşkara çıxarmışdır. Həmin fakt ondan ibarət idi ki, Böyük Vətən müharibəsində Sovetlər Birliyi tərəfindən iştirak edən hər 1000 tankdan 700-nü, hər 1000 təyyarədən 700-nü yanacaqla Azərbaycan təmin edib. Bu fakt ilk dəfə “Bizim Cəbiş Müəllim” filmində aşkara çıxarıldı… Filmin çəkilişi başa çatdıqdan sonra Moskvaya göndərdilər. Həmişə olduğu kimi bu dəfə də Moskva filmin bir neçə epizodu ilə yanaşı, Nəcəfov obrazının dili ilə deyilən faktların çıxarılmasına göstəriş verir. Həsən Seyidbəyli gərgin mübahisədən sonra istədiyinə nail olur”… (“Bizim Cəbiş Müəllim: Həsən Seyidbəyli Makedonu təsadüfən tapmışdı”, Ekspress qəzeti, 10.04.2004, Ulduzə Qaraqızı). *
Film Maqsud İbrahimbəyovun “Müharibənin 1001-ci Gecəsi” ssenarisi əsasında çəkilib.
Rejissor Makedon roluna Aqil Ağacanovu təsadüfən çəkmişdi. Aktyorla nərd atan rejissor nərddə uduzduqdan sonra sözünü tutaraq onu Makedon roluna sınağa çağırdı. Lakin burada professional rejissorun belə bir bəsit hadisədən sonra filmin ən əhəmiyyətli rollarından birinə Ağacanovu çəkməsi qərarı real görünmür. Hər halda rejissor Ağacanovu qıraqdan müşahidə etmiş və onu Makedon roluna uyğun görmüşdü.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Festivallar və Mükafatlar
[b]1)1970-ci ildə Minskdə IV Ümumittifaq kinofestivalı
Aktyor Süleyman Ələsgərov (II)a yüksək aktyor sənətkarlığına və parlaq realist obraz yaradılmasına görə SSRİ Nazirlər Soveti yanında Kinematoqrafiya Komitəsinin və SSRİ Kinematoqrafçılar İttifaqının Diplomu verilmişdir.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Filmin üzərində İşləyənlər
Ssenari Müəllifi : Maqsud İbrahimbəyov
Quruluşçu Rejissor : Həsən Seyidbəyli
Quruluşçu Operator : Arif Nərimanbəyov
Quruluşçu Rəssam : Məmməd Hüseynov
Bəstəkar : Emin Sabitoğlu
Səs Operatoru : Ağahüseyn Kərimov
Geyim Rəssamı : Kazım Kazımzadə
Rejissor : Əbdül Mahmudov
Quraşdırılmış Səhnələrin Operatoru : N. Xarbikov
Quraşdırılmış Səhnələrin Rəssamı : Eduard Abdullayev
Rejissor Assistenti : Elmira Əliyeva, M. Məlikov, Cəfər Əsədov
Operator Assistenti : Valeri Kərimov, Elxan Əliyev
Rəssam Assistenti : Ə. Musayev, Tatyana Əmirova
Qrim Rəssamı : V. Bereznyakov
Montaj edən : Nelli Mahmudova
Redaktor : N. İbrahimova, Ədhəm Qulubəyov
Mahnıların Mətni : Zeynal Cabbarzadə, Teymur Elçin
Çalır : Azərbaycan Radio və Televiziyasının Kamera Orkestri
Dirijor : N. Rzayev
Filmin Direktoru : Nazim Ələkbərov
Meyxananın Müəllifi : Molla Məhəmməd (titrlərdə yoxdur)
Rollarda
Süleyman Ələsgərov (II)-Cəbiş
Şəfiqə Məmmədova-Cəbişin arvadı
Muxtar Maniyev-Nəcəfov
Səfurə İbrahimova-Nəcəfovun arvadı
Ziya Seyidbəyli-Namiq
Nəsibə Zeynalova-Suğra xala
Əliağa Ağayev-Əbülfəz
Aqil Ağacanov-Makedon
Svetlana Morşinina-Tanya
Cahangir Novruzov-Rəsulov
Fazil Salayev-Mıqqı
Məryəm Seyidbəyli-Şəfiqə
Hamlet Xanızadə-Kapitan
Kamil Qubuşov-Müəllim
Cabbar Əliyev-Müəllim
Məmmədrza Şeyxzamanov-Poçtalyon
Sona Aslanova-Ana
Ş. Bağırova
Süsən Məcidova-Makedonun anası
Məmməd Sadıqov-Səngər qazan
Tələt Rəhmanov
Eldəniz Zeynalov-Qulam
Sofa Bəsirzadə-Həkim
V. Otradinski-Qaçqın
N. Sorin
A. Yakovlev
Nina Sarnatskaya-Qaçqın qadın
Vera Şirye-Həkim
Ağahüseyn Cavadov-Neft satan
Əliheydər Həsənzadə-Tanyanı gətirən
İ. Şaqulina
Mehdi Seyidbəyli-Cəbişin oğlu
Sədaqət Zülfüqarova
Əli Xəlilov-Məhəllə sakini
Bahadur Əliyev-Alverçi
__________________________________________________ __________________________________________________ __
! Görüş (1955) ! "Görüş" filmi- Azərbaycan və özbək pambıqçılarının əmək yarışından bəhs edir. Bu yarışma iki gənc əməkçinin tanışlığına və sevgisinə səbəb olur. Film Azərbaycana gələn özbək pambıqçısı Lala və Kamilin sevgisində bəhs edir.
Məzmun
Film bir-birilə yarışan Azərbaycan və Özbəkistan pambıqçılarının ənənəvi dostluğuna həsr edilmişdir. Filmin mərkəzində iki gəncin-özbək qızı Lala(Nelli Ataullayeva) ilə azərbaycanlı Kamilin(Arif Mirzəquliyev) saf məhəbbəti durur. Əmək qəhrəmanı, məşhur pambıqçı Lalaya olan saf məhəbbəti tənbəl və qayğısız Kamili kənd təsərrüfatı qabaqcılları sırasına gətirib çıxarır. Filmdə belə bir fikir irəli sürülür: Əmək insanı zinətləndirir, onu camaatın gözündə qaldırır və ona xoşbəxtlik gətirir.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Film Haqqında
Film quruluşçu rejissor Tofiq Tağızadə kinoda ilk müstəqil işidir.
Film aktyor Əliağa Ağayevin kinoda ilk işidir.
Film aktrisa Barat Şəkinskayanın kinoda ilk işidir.
Film aktyor Ceyhun Mirzəyevin kinoda ilk işidir.
Filmin üzərində İşləyənlər
Ssenari Müəllifi : Ədhəm Qulubəyov, Nina Pozina
Quruluşçu Rejissor : Tofiq Tağızadə
Quruluşçu Operator : Teyyub Axundov, Cavanşir Məmmədov
Quruluşçu Rəssam : Cəbrayıl Əzimov, Elbəy Rzaquliyev
Bəstəkar : Tofiq Quliyev
Səs Operatoru : İlya Ozerski
Rejissor : Əjdər İbrahimov
Mahnıların Mətni : Zeynal Cabbarzadə
Rejissor Assistenti : L. Berladir
Rəssam Assistenti : Məmməd Hüseynov
Qrim Rəssamı : M. Petrova, S. Pozdeyeva
Filmin Direktoru : V. Dudiyev
Çalır : Üzeyir Hacıbəyov Adına Azərbaycan Dövlət Simfonik Orkestri
Dirijor : Tofiq Quliyev
Mahnıları İfa edir : Şövkət Ələkbərova, Lütfiyar İmanov, Ş. Mustafayeva (titrlərdə yoxdur)
Operator Assistenti : Əlihüseyn Hüseynov (titrlərdə yoxdur)
Sitatlar
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Həmən qız bax budur, görürsünüzmü?
Pambıqçı (Sədaqət Zülfüqarova) : Nə qəşəng qızdır.
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Çox gözəl gözləri var.
Pambıqçı (Sədaqət Zülfüqarova) : Gözlərindən görünür ki, xoşxasiyyət və mehribandır.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Mehribandır? Bir dayanın, görərsiniz necə mehribandır. Qızlar, bu yoxlama yaman olacaq haa. Bununla yarışmaq asan iş deyil.
Pambıqçı (Sədaqət Zülfüqarova) : Ay qızlar, mənim elə indidən ürəyim döyünür.
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Çox nahaq yerə.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Mənimki heç bir damcı da döyünmür. Nədən qorxuruq ki? Bizim sahəni kimə istəsən göstərmək olar.
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Əlbəttə.
Firəngiz (Sona Aslanova) : İşdir, əyir-əskikimiz olsa, nə olar ki, o ki sənin dostundur.
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Həə.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Biz elə dostlardan deyilik. Bir də bizim sahə ilə onu mat qoymaq olmaz. O, bizdən yenilik gözləyir.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Bizdə yenilik də tapılar.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Hə tapılar. Burnumuza kağız yapışdırırıq, gözəllik hayına düşmüşük. Məhsul artırırıq.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Mənim burnumun heç kəsə dəxli yoxdur. Gözəlliyin də məhsula zərəri dəyməz. Bura bax, sən özün də təzə yaylıq bağlayıbsan. Deyillər Musa gəlir. Həə?
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Musanın bura nə dəxli var? Bir də bu nə olan işdir ee? Xalq bizi yoxlamağa gəlir, biz də burada durub söz güləşdiririk.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Bu qıza heç bir kəlimə söz demək olmur
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Söz var, söz var də. Bəs sən onun qardaşı Kamilin dalınca düşürsən, o sənə heç bir söz demir.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Kim? Mən?
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Yox, mən.
(Musanın maşını görünür)
Firəngiz (Sona Aslanova) : Ora bax. Özü gör, necə qaçacaq.
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Necə bəyəm? Musa gəlib?
Firəngiz (Sona Aslanova) : Hə.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Bura baxın, ay qızlar. Mən kəndə getməliyəm. Vacib işim var.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Var, var, əlbəttə var.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Axı, Lalə bizdə qalacaq. Mən gərək tədarük görəm. Başa düşürsünüz.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Lap yaxşı başa düşürük.
Pambıqçı (Sədaqət Zülfüqarova) : Yeri,onun sözlərinə qulaq asma.
Pambıqçı : Yeri, tez ol. Axı, sən gərək tədarük görəsən.
Pambıqçı (Şəfiqə Qasımova) : Yubanma qonaqlar səni gözləyir.
Firəngiz (Sona Aslanova) : Mən sizə demədim qaçacaq.
Musa (Həsənağa Salayev) : Mən dünən şəhərdə onların hamısını gördüm
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Sən orada bir gözəl görmədin?
Musa (Həsənağa Salayev) : Mən ömrümdə ancaq bir gözələ rast gəlmişəm və ona demək istəyirdim ki.. (bu zaman maşının yanından Kamil motosikletlə keçir). Axx, lənətə gələsən.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Necə?
Musa (Həsənağa Salayev) : Yox.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Lənətə?
Musa (Həsənağa Salayev) : Mən o motosikletdəki axmağı deyirəm.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : O mənim qardaşımdır.
Musa (Həsənağa Salayev) : Kamil? O motosikleti haradan alıb?
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Anam alıb.
Musa (Həsənağa Salayev) : Əcəb sürür.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Yaxşı sürür? Hay-küyü var. Əlindən bir şey gələn deyil.
Musa (Həsənağa Salayev) : Ay qız, cavandır da.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Cavanlıq deyil, axmaqlıqdır. Ali məktəbə girdi, kəsildi. Xor dərnəyindən yapışdı, atdı. Oxumur, işləmir. Lap avaradır
Musa (Həsənağa Salayev) : O ki elektrostansiyaya girmək istəyirdi.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Götürmədilər. Adamı qara gözlərinə görə işə götürmürlər ki.
Musa (Həsənağa Salayev) : Ehh. Qara gözlərə can qurban vermək olar
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Mən zarafat eləmirəm.
Musa (Həsənağa Salayev) : Mən də ciddi deyirəm.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Sənə nə var ki. Amma mənim qardaşım qoşulub kəndimizin tənbəllərinə. Səhərdən axşamacan çayxanada itib batır. Mənə qulaq asmır. Anam da ki, onun nazını çəkir.
Musa (Həsənağa Salayev) : Əziz xələfdir də.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Evdə də bir kişi yoxdur ki, heç olmasa ona nəsihət eləsin.
Musa (Həsənağa Salayev) : Bax, burada Kamilin heç bir günahı yoxdur.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Bura bax, bəlkə sən onunla danışasan, ona bir nəsihət eləyəsən.
Musa (Həsənağa Salayev) : Mən? Mənim nə haqqım var ki? Mən ki onun qohumu deyiləm.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : O sənə çox hörmət eləyir. Bir də ki, o, yad sözünə daha tez baxar.
Musa (Həsənağa Salayev) : Yad sözünə? (Musa maşını saxlayır) Çatdıq.
Bilqeyis (Leyla Bədirbəyli) : Belə öküz arabasında ancaq kələm daşımaq olar. Sağ ol.
Musa (Həsənağa Salayev) : Ehh.
1-ci Pambıqçı : Uşaqlar, Əbülfəzə bir baxın. Görəsən indi haradan atırlar bayıra.
2-ci Pambıqçı : Bilmirsən? .......çılıq briqadasından.
1-ci kəndli oğlan : Sən hələ Şıxəliyə bax, Şıxəliyə.
2-ci kəndli oğlan : Arvadının qoltuğunun altına girib.
Ənvər (Müxlis Cənizadə) : Kamilə bax, Kamilə. Həmişə o motosikletin belində idi. İndi motosiklet onun boynuna minib.
Pambıqçı : İndi qəzet onları düzəldər.
Əsgər (Mustafa Mərdanov) : Arxayın ol. Onları elə düzəltsinlər ki, özün də afərin deyəsən. Kolxozumuzda bir nəfər tənbəl qalmayacaq.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Necə yanı tənbəl? Hm, tənbəl. Kadrlardan düzgün istifadə eləmək lazımdır. Hər adamın öz yeri var. Şeş-beş. Birinin yeri tarladır, o birinin yeri..
Əsgər (Mustafa Mərdanov) : Toyxana.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Nə?
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : Rəhbərlik.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Əhsən. Qədir bilən yoxdur də.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Gözləri götürmür də. Biri elə mən özüm. Briqadaya qədəm qoyan kimi, o saat...
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : O saat mitilivi atırlar bayıra.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Şeş-sə.
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : Əşi belə də ədalətsizlik əlar.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Ədalət yoxdur də. İndi mən pambıq suvarıram, yenə də hər tərəfdən qəmiş qoyurlar.
Əsgər (Mustafa Mərdanov) : Canın çıxsın, pambığa həddindən artıq su buraxma, qəmiş qoymasınlar.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Çahar-yek. Əşi mən tarla üçün su əsirgəmirəm. Axşamdan suyu açıb buraxıram pambığa nə qədər içir içsin də. Çahar-du.
Əsgər (Mustafa Mərdanov) : Sən heç özünə də əsirgəmirsən.Gecə-gündüz hey qarnını doldurursan.
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : Heç dəxli var? A balam, kişi öz qarnına doldurur də. Sənin ki, qarnıva doldurmur.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Öz puluma içirəm də.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Əh.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Paxıllığa bax aa. Çahar yek.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Əşi, sənə nə? Öz zəhmətimizlə qazanmışıq, xərcləyirik.
Əsgər (Mustafa Mərdanov) : Bura bax! A bala, zəhmət haqqı sənin niyə olur? O ki arvadın Şövkətin pullarıdır.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Bəs, arvadım Şövkət kimindir? Düldülü.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Sən öləsən Şıxəli gözləri götürmür.
Əsgər (Mustafa Mərdanov) : Tfu.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Sə-bir.
(Kamil çayxanaya daxil olur)
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Pahoo, Kamil, xoş gördük.
Kamil (Arif Mirzəquliyev) : Şıxəli, Əbülfəz, xəbəriniz var?
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Yox.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Yox.
Kamil (Arif Mirzəquliyev) : Bizə qonaq gəlir.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Nə?
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Qonaqlar kimdir?
Kamil (Arif Mirzəquliyev) : Özbək pambıqçılarının nümayəndələri.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Həə.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Bəs, bu kimdir?
Kamil (Arif Mirzəquliyev) : Məşhur özbək pambıqçısı, sosialist əməyi qəhrəmanı Lala İzmailova
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Bəh,bəh,bəh,bəh.
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : Aaaaa.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Bax, bolluca əmək günü bundadıdr haa.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Nə qəşəng qızdır.
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : Öz aramızıdır, Əbülfəz, nə sənə yaraşan qızdır.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Həə?
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : Həəə. Belə bir nişanlın olsa lap Şıxəlidən də artıq dolanarsan. Ye, iç, yat. Hehehehe.
Əbülfəz (Ağahüseyn Cavadov) Rişxənd eləmə bala, rişxənd eləmə. Dünyadır də. Qoy, bir tanış olaq. Bəlkə elə bir-birimizi sevdik, adaxlandıq.
Kamil (Arif Mirzəquliyev) : Bura ver. Adaxlıya bax.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Şişşş sakit, sakit. Görəsən qonaqlarımız nə vaxt gələcək?
Çayçı (Məmmədəli Vəlixanlı) : Əgər, aeroplanla gəlsələr, gərək indi göydə olsunlar.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Eh eh.
Kamil (Arif Mirzəquliyev) : Sabah buradadırlar.
Şıxəli (Əliağa Ağayev) : Həə?
! Mir Mövsüm Ağa ! Mir Mövsüm Ağa imam Əli (ə) nin nəslindəndir.
Seyidlər, ocaq sahibləri isə ALLAH istənilən diləklərin ünvanına çatdırılmasında binəgüzarlıq edir. Xalq arasında Mir Mövsüm Ağa kimi tanınan Ağa Seyid Əli də Yaradana yaxın sayılan simalardan olub. Tanrı ilə bizə məlum olmayan yollarda bələdçilik edib, biçarələrə çarə qılmaq, xəstələrə şəfa vermək kimi fövqəladə qabiliyyəti Yaradandan alıb. Ağa Seyid Əlinin (Mir Mövsüm Ağa) valideynləri haqda nə respublikanın tarix arxivində, nə də Bakı məscidlərinin qeydiyyat kitablarında məlumat yoxdur. Lakin müasirlərinin dediklərinə görə, atası Mirabutalıb Mövsümzadə və anası Xədicə Mirqasımova Kərbəlada torpağa tapşırılıb. Nəsil haqqında araşdırma aparanlar Ağa Seyid Əli Mirmövsümzadələrin Məhəmməd peyğəmbər (s) nın nəslinə mənsub olduğu iddiasındadırlar. Ağanın soy kökü üçüncü imam Hüseyn (ə) nin atası Xəlifə Əli İbn Abu Talıbın nəsli ilə bağlıdır. VI-VII əsrlərdə Məhəmməd peyğəmbər (s) nın əleydarları tərəfindən təqib olunan imam Həsən (ə) və imam Hüseyn (ə) nin törəmələri Yaxın Şərq ölkələrinə köçüblər. Sonradan isə Ağa Seyid Əli Mir Mövsümzadənin nəsli Azərbaycana köç edib. Mir Mövsümzadələr nəsli İmam Hüseyn (ə) soyunun bir qolu olaraq seyid sayılıblar (belə ki, İmam Hüseyn (ə) nin şəcərəsi seyid, İmam Həsən (ə) nin şəcərəsindən gələnlər isə “şərif” sayılırlar). Tədqiqatlarda göstərilir ki, peyğəmbər nəslindən olan Mir Mövsüm Ağaya həm də, ALLAH-təalanın vergisi qismət olub.
Seyid uzun illər İçərişəhər Firdovsi küçəsi 3-dəki mənzildə yaşayıb. Sağlığında bu ünvan Mir Mövsüm Ağa ziyarətgahı kimi pənah yeri olub. Ağa Seyid Əli 67 yaşında vəfat edib. Hazırda uyuduğu və ruhunun dolaşdığı qəbirstanlıq da ziyarətgaha çevrilib. Həmin məzarıstanda Ağa ilə yanaşı böyük qardaşının həyat yoldaşı Sara Seyid Musa qızı, onun övladları Hökumə, Gülsüm, Tahirə, Xədicə, kiçik qardaşı Mirkazım Ağa, onun həyat yoldaşı Sitarə xanım, övladları Seyid Əkrəm uyuyur. Əvvəllər qəbrinin üstündə yalnız adı həkk olunmuş başdaşı olub. 1992-ci ildə isə Şüvəlan sakinləri Hacı Nizam, Hacı Şərif və Tahir Quliyevin təşəbbüsü ilə Mir Mövsüm Ağanın uyuduğu torpağın ziyarətgaha çevrilməsi üçün təşəbbüs qrupu yaradılıb. Ziyarətgah əməkdaşının dediyinə görə, tikinti zamanı xüsusi layihə, plan hazırlanmayıb. Qəsəbə sakinləri tərəfindən Almaniyadan qiymətli rəngarəng ayna növləri alınıb. Gümbəz və divarlar üzərində “Allah”, “Mühəmməd”, “Əli” və “Allahu Əkbər” sözləri həkk olunub. Gümbəzin zirvəsində isə “Allahu Əkbər” əks olunmuş qızıl medalyon asılıb. Kişilərin namaz qılmaları üçün məscid tikilib. Həmçinin 8 güşəli, divarları maili hövuz inşa olunub. Ziyarətgahda “Qurbangah” adlanan xüsusi yer var. Ramazan ayı ərzində hər gün iftar süfrəsi açılır. Məhərrəm ayı daxil olmaqla hər gün Ağanın ehsanı olaraq çay verilir. Hər şənbə günü bir internat məktəbinin şagirdləri üçün nahar süfrəsi açılır, nəzirlər hesabına bir neçə internat məktəbinə, qocalar evinə ərzaq yardımı edilir. Ağanın payı kimi 5-dən çox qaçqın və məcburi köçkün ailəsinə hər ay yardım olunur. Təxmini hesablamalara görə, ziyarətgaha hər gün 100-150 zəvvar gəlir. Məhərrəm ayında isə bu rəqəm 500-ü ötür. Bura hətta Rusiya, Almaniya, Türkiyə, ABŞ, Fransadan ziyarətə gəlirlər. Rayonlardan və xarici ölkələrdən gələnlər üçün gecələməyə otaqlar var.
Ziyarətə gələn İçərişəhər sakini 78 yaşlı Hacı Əzizin dedikləri: “Ağır xəstəliyə tutulmuşdum. Anam məni Ağanın yanına apardı. Əlini başımdan üzümə qədər çəkdi. Sonra təbəssümlə bacısının üzünə baxdı. Bacısı Ağanın yarımçıq qalmış çayını mənə içirtdi. Anam dedi ki, Ağanın əlindən öp. İki gün içərisində sağaldım. Sonralar hər ay Ağanın ziyarətinə getmişəm. Noyabrın 17-də torpağa tapşırıldı. Yas mərasimində 50-60 min adam iştirak edirdi. Hamı Ağaya son borcunu vermək istəyirdi”. Ağanın möcüzələrinin şahidi olan Hacının sözlərinə görə, ateizmin hökm sürdüyü dövrdə Mərkəzi İcraiyyə Komitəsinin sədri Mir Bəşir Qasımovun başına gələnləri və Ağaya pənah gətirdiyini hamı bilirmiş: “Belə nəql edirdilər ki, iclasların birində Mir Mövsüm Ağa haqqında nalayiq sözlər danışan Mir Bəşirin qəfildən səsi tutulub. Bayaqdan gur-gur guruldayan Qasımov xırıldayaraq yerə yıxılıb. Həkimlər əlac edə bilməyəndən sonra Ağanın yanına aparıblar. Ağanın işarəsi ilə bacısı bir tikə çörəyi seyidin yeməyinə batıraraq Mir Bəşirə verib. Həyacandan titrəyən sədr tikəni yeyəndən sonra sakitləşib və səsi açılıb. Amma Stalin Ağanı bütün bəlalardan qoruyub. O boyda rəhbər Mir Mövsüm Ağaya çox inanırmış”. Daha bir hadisə isə Ağa haqqında yazılmış xatirələrdədir: “Seyidin evinə gələrək əşyaları siyahıya alınıb. Baxmayaraq ki, bütün nəzirlərdən vergi ödənilirmiş. Sovetlərin fikrincə, Ağa insanlara hökumətə deyil, Allaha tabe olmağı təbliğ edib. Əmlakı “ZİS-5” markalı maşına yükləyiblər. Lakin maşının motoru qəfildən sönüb. Təmir işləri aparılsa da, maşın yola düşməyib. Əşyalar geri qaytarılmayanadək heç kim maşını sürməyə cəsarət etməyib”. “1943-cü ildə Ağanın yanına üç rus gəlib və müsəlmanlığı qəbul edib. Məlum olub ki, bütün ekipaj məhv olub. Lakin Ağaya nəzir demiş bu üç nəfərdən başqa. Sürünə-sürünə seyidin hüzuruna gələn ruslar sağ qaldıqları üçün Ağaya nəzir gətiriblər”. Uşaqlıqdan dili tutulmuş yeddi yaşlı oğlanın Ağanın yanında dili açılıb və həmin uşaq dünyasını dəyişənənədək hər həftənin cümə günü Mir Mövsüm Ağanın ziyarətinə gəlib.
Ağanın şəfa verən möcüzələri yüzlərlə olub. 115 ildən artıqdır davam edən nur yəqin ki, hələ neçə əsrlər ziyarətgahı tərk etməyəcək.
1883-cü ildə dünyaya gələn Seyid Mir Talib Ağanın oğlu Seyidəli fiziki cəhətdən zəif olsa da, hələ kiçik yaşlarından həm ailə üzvləri, həm də qohumları onda qeyri-adilik hiss edirdilər. O, hamıdan fərqlənirdi. Yaşına uyğun olmayan bacarıqların Seyidəlidə müşahidə edilməsi ailə üzvlərini təəccübləndirirdi. O, başı ağrıyan adama əlini çəkən kimi, həmin şəxsin bütün ağrıları keçirmiş. Seyidəlinin cəddinin gücünə, qüdrətinə görə ona Mir Mövsüm Ağa deyə müraciət edirdilər.
Mir Mövsüm Ağa nə danışa, nə də gəzə bilirdi. Amma qohumları bunun əksini deyərək onun hər iki qabiliyyətinin olduğunu ərz edirlər. Lakin Ağanın dediklərini yalnız əzizləri başa düşdüyündən el içərisində belə şayiələr gəzir. Ağanın bacısı nəvəsi 10 il onunla bir evdə yaşayan Hacı Rüfət Mahmudovun bildirdiyinə görə, Ağa təhsil ala bilməmişdi, yazıb-oxumağı da bacarmırdı. “Qurani-Kərim”i və duaları da öyrənməmişdi. Bununla belə, o, üzünü göyə tutar, əllərini bacardığı qədər qaldıraraq güclə eşidiləcək səslə deyərdi: “Allah, sənə qurban olum”.
O, həqiqətən də Tanrı tərəfindən seçilən və sevilən insanlardan idi. Qapısına gələn və ondan kömək diləyənləri heç vaxt ümidsiz qaytarmırdı. Ağanın adına deyilən nəzirləri də, özünün ehtiyacı olduğu qədər saxlayar, qalanlarını isə yoxsullara paylayardı.
Mir Mövsüm Ağanın sağlığında olduğu kimi, vəfat etdikdən sonra da min bir diləklə onun ocağına üz tutanların ardı-arası kəsilmir. Onun gücünə, qüdrətinə inam, ürəklərində tutduqları hər bir niyyətin yerinə yetməsi o ocağa pənah gətirənlərin sayını gündən-günə artırır. Millətindən, dinindən asılı olmayaraq, Ağanın cəddinə inanan hər kəs onun ruhunu əziz tutur. Belə şəxslərdən biri də məşhur rəssam Nikolay Safranovdur. 2002-ci ildə Nikolay Safranov Moskvadan Ağanın qardaşı və bacısı uşaqlarına zəng edir. Ağanın cəddinə xoş sözləri deyərək, onlara minnətdarlığını bildirir. Ağanın qohumları bu telefon zənginin nəyə borclu olduğunu öyrənmək istəyəndə Nikolay Safranov başına gələn əhvalatı danışır. Deyir ki, çox dəhşətli maşın qəzasına düşüb. Qəza zamanı ölənlər və ağır yaralananlar olub. Amma Safranov bu faciədən sağ-salamat qurtulub. Möcüzəyə səbəb isə Mir Mövsüm Ağanın gücü olub. Qəza zamanı Nikolay Safranovun cibində Ağanın şəkli olub və rəssamın bildirdiyi kimi: “Məni müqəddəs insanın əksi xilas edib”.
Mir Mövsüm Ağa uşaqları çox sevər və həmişə onlara gülümsəyərdi. Uşaqlara olan sevginin nə dərəcədə böyük olmasını bir jurnalistin evində baş verən hadisə də sübut edir. Hadisə baş verən gün ev sahibi Bakıda yox, rayonda olur. Evdə onun həyat yoldaşı və uşaqları qalır. Gecə hamının şirin yuxuda ikən elektrik qızdırıcısında boşluq olduğundan qısaqapanma baş verir, ev yanmağa başlayır. Tüstü iyinə yuxudan ayılan ana görür ki, döşəmədəki xalça, linolium yansa da, alov öz-özünə sönüb. Ən qəribəsi isə yanğın uşaqlar yatan otaqda olub. Orada divardan asılan bir neçə şəkil içərisində olan Mir Mövsüm Ağanın qəbrinin şəklində təsvir itir, heç nə görünmür. Amma şəkil qıpqırmızı olur. Heç kəs bunu anlaya bilmir. Ertəsi gün evdə olanlar axşam saatlarında şəkildə dəyişikliklər müşahidə edirlər. Şəkil əvvəlki vəziyyətinə dönür. Bu hadisəni qonşu qadın belə izah edir: “Qurban olduğumun ruhu görüb ki, uşaqlar yanacaq, odu özünə çəkib. Şəklin qırmızı olması da buna dəlalət edir”.
Mir Mövsüm Ağanın cəddinin, gücünün böyüklüyünə nümunə kimi digər hadisəni də misal göstərmək olar. Böyük Vətən müharibəsi illərində bir bakılının idarə etdiyi təyyarə düşmən tərəfindən vurulur və yerə doğru yuvarlanır. Təyyarəçi ölümlə üz-üzə dayandığını görüb Ağanın adını, ruhunu köməyə çağırır, ondan imdad diləyir. Təyyarə yerə dəyib parçalansa da, təyyarəçi sağ qalır və müharibəni xəta-balasız başa vurur. Həmin şəxs Bakıya qayıdır. Ölümlə pəncələşdiyi bir vaxtda Mir Mövsüm Ağanın adına dediyi nəziri gətirib onun ocağına verir. Aradan neçə illər keçir. İş elə gətirir ki, təyyarəçinin oğlu da təyyarəçiliyi özünə peşə seçir. Taleyinin qəribəliyindən atasının başına gələn hadisə eynilə təkrarlanır. Təyyarəçi rəhmətlik atasının dediklərini xatırlayıb Mir Mövsüm Ağanın ruhunu çağıraraq onu xilas etməsini diləyir. Nəticədə təyyarə heyəti sağ qalır. Hospitala yerləşdirilən zərərçəkən iki pilot yüngül xəsarətlər alır. Həmkarının “təyyarə yerə düşəndə sən kimin adını çəkirdin” sualına cavabda “Mir Mövsüm Ağanın cəddinə qurban olum” deyərək ona hər şeyi başa salır. Bu hadisəni təxminən 15 il öncə Mir Mövsüm Ağanın ziyarətgahına Moskvadan gələn təyyarəçi oğlanın anası axundlara danışıb.
Deyirlər, ALLAH yalnız onu çağıranların səsini eşidir. Mirmövsüm Ağa da Tanrının insanlara kömək üçün göndərdiyi şəxsiyyətlərdəndir. Sağlığında cismi, haqq dünyasına qovuşandan sonra isə ruhu insanların dadına çatır.
İnam möcüzələr yaradır və hər çətin məqamda o, ən sonda ölür. İnanın və bu dünyada inamla da yaşayın. Qoy Mirmövsüm Ağanın cəddi hamıya kömək olsun.
! Vaqif Mustafazadə ! Ömrün son akkordları. Onun qeyri-adiliyi fonunda zaman geriyə işlədi.
Doğumu
16 mart-1940
Bakı, Azərbaycan
Vəfatı
17 dekabr-1979
Özbəkistan, Daşkənd
Ömrün son akkordları. Onun qeyri-adiliyi fonunda zaman geriyə işlədi. O isə milyonlarla insanın içindən gələn azadlıq yanğısını hamıdan tez duydu, hamıdan qabaq üsyan elədi. Onun bu qeyri-adiliyi nədə idi? Hər şeydən öncə o doğulduğu İçərişəhərə hamı kimi baxmadı. Keçmişin qaranlıq tarixini, sirlərini, şirin nağıllarını əsrlərlə özündə gizləyib saxlayan bu qədim qara daşları oxuya bildi. Vaqif üçün İçərişhərin özünəməxsus həniri, minbərlərdən ucalan dua səsləri, dənizin bəzən pıçıltıya dönən, bəzənsə guruldayan ləpələri, daha nələr adi səslər olmadı. Və Vaqif İçərişəhərin qərinələrdən süzülüb gələn yeknəsək səslərini əsrin ən müasir musiqisinin ilk akkordlarına çevirdi. Təbii ki, İçərişəhərin bütün səsləri ilə yanaşı bu akkordlar sovet məhbəsi adlana bilən bir məmləkətdə azadlığa təşnə insanın arzularının, istəklərinin, üsyanının sədası idi. Beləcə məkanın mühafizəkar səsləri ilə zamanın azad çğırışının, keçmişlə gələcəyin, Şərqlə Qərbin harmoniyasından yeni bir simfoniya, muğamla cazın sintezi yarandı. Vaqif Mustafazadə bir çox ansambl yaratmışdır."Qafqaz", "Sevil" (1971) və "Leyli" (1979) Vaqif sözün əsl mənasında musiqiçi ailəsində dünyaya göz açıb. Atası Əziz hərbçi olsa da, musiqi ilə son dərəcə bağlı bir insan idi, gözəl tar çalmağı bacarırdı. Anası Zivər xanım isə ilk azərbaycanlı pianoçu qadınlardan biri olub. Üzeyir bəy Hacıbəyov məktəbinin yetirməsi olan Zivər xanım gözəl pianist olmaqla yanaşı, muğamı bütün incəliyi ilə bilirdi. Belə bir ailədə böyüyən Vaqifin talantı, musiqiyə olan qeyri-adi bağlılığı qətiyyən təəccüblü deyildi. Bu fərqi hamıdan tez anası Zivər xanım duyur. Bu haqda Zivər xanım xatirələrində belə yazırdı: "Hələ Vaqfin beş yaşı olanda bir dəfə ona Səməd Vurğunun "Vaqif" poemasından bir parça oxudum. Üstündən bir qədər keçməmiş balaca Vaqif həmin parçanı olduğu kimi əzbərdən dedi. O zaman hiss etdim ki, Vaqif böyüyəndə qeyri-adi bir insan olacaq. Sonralar onun piano arxasında saatlarla çalışması mənim ümidlərimi doğrultdu".
Uşaq yaşlarından oğlunu musiqiçi görmək istəyən ananın ümidlərini doğruldan Vaqif az keçməmiş onu heyrətləndirir. Özü də pianoçu olan, saatlarla çalmaqdan yorulmayan Zivər xanım Vaqifin az qala bütün gün ərzində pianonun arxasından bir dəfə də qalxmamasına təəccübünü, heyrətini, eyni zamanda sevincini gizlədə bilmir. Həqiqətən də Vaqif görünməyən bir inadkarlıqla işləyirdi. Bəzən barmaqları keyləşib işləməyənə qədər pianonun şirmayı dillərindən əl çəkmirdi. Onun bu inadkarlığı, yorulmadan işləmək əzmi sonralar onun dadına çatır. Azadlığın ilk akkordlarını səsləndirən Vaqif qarşısında bilə-bilə yaradılan çoxlu maneələri məhz bu keyfiyyəti sayəsində arxada qoya bilir. Onun yolunu kəsən maneələrin sayı çoxaldıqca, o, daha böyük əzmlə, inadkarlıqla yazıb yaradır. Vaqif Mustafazadənin yaradıcılıq yoluna nəzər salanda istər-istəməz öncə səfərlər diqqət çəkir. Vaqif ilk dəfə yolunu Tbilisidən salıb. Gürcü caz həvəskarlarının böyük maraqla və heyranlıqla qarşıladıqları Vaqif bir müddət Tbilisidə qalıb işləməyi qərara alır. Əslində, Vaqifin bu qərarını şərtləndirən bir çox amillər var idi. Başlıca məsələ orada onun musiqisinin başa düşülməsiydi. 1965-ci ildə Gürcüstan Dövlət Filarmoniyasında onun yaradıcılığında böyük rol oynayan "Qafqaz" caz triosunu yaradır. Bu ansambl son dərəcə çətin, məsuliyyətli bir dövrdə fəaliyyət göstərir. Çünki o illərdə Q. Lukyanov, N. Qromin, A. Kozlov və başqa sənətkarlar kvintet, trio və duetlərini musiqinin ən müxtəlif formalarında, məsələn xalq ahəngindən tutmuş sonorlu səslərin effektinə qədər sınayırdılar. Breqvadze, Kikabidze kimi solistlərlə çalışan Vaqif bu illərdə "Orera" ansamblına da dəvət alır. Yeri gəlmişkən, Vaqif Mustafazadə "Orera" ansamblında Elza Bandzeladze ilə tanış olur və onunla ailə quruq. Bu nikahdan Vaqifin ikinci övladı Əzizə dünyaya gəlir.1967-ci ildə Tallində ümumdünya caz festivalı keçirilir. Bu festivala dünyanın 3 mindən çox musiqiçisi qatılır. Onların arasında olan Vaqif Mustafazadə Gürcüstanı təmsil edir...
Tallinin "Kalev" idman zalında bir-birinin ardınca səhnəyə çıxan məşhur caz ustalarının çıxışlarını böyük caz mütəxəssisi Velis Konoverin başçılıq etdiyi münsiflər heyəti qiymətləndirir. Dörd gün davam edən festivalın sonlarına yaxın heç kimin yaxşı tanımadığı cazmen səhnəyə çıxır. Və... "O insanı ki, mən sevirəm" əsərini ifa edən bu ifaçı tamaşaçıları sanki əfsunlayır. Əfsunlaşmış tamaşaçılar arasında birinci ayağa qalxan Yohanson olur. Heyrətindən təmkinini itirən Yohanson "öncə o, sonra mən qalib olacağam" deyə var səsi ilə qışqırır. V.Konover sonradan Vaqif Mustafazadənin çıxışının onda oyatdığı təəssüratı belə bölüşür: "Vaqif qeyri-adi pianoçudur. Dünya cazında ona bərabər musiqiçi tapmaq çətindir". Konover ömrü boyu onu tərk etməyəcək təəssüratın nəticəsi olaraq, Vaqif Mustafazadəni Tallində keçirilən növbəti caz festivalının da şəriksiz qalibi elan etmişdi. Tallində qazandığı böyük uğurdan sonra Vaqif Gürcüstana deyil, Azərbaycana döndü. Bu, qəribə bir dönüş idi. Vaqif Mustafazadə uğur qazandıqdan, dünayanın ən məşhur musiqiçiləri arasında fərqlənəndən sonra onu qiymətləndirməyən, ecazkar musiqisini eşitməzliyə vuran həmvətənləri arasına dönür. İlk vaxtlar Vaqifin uğuru anılsa da, az keçməmiş hər şey əvvəlki yerini alır: laqeydlik, biganəlik, soyuqluq... Vaqifsə bütün bunlara əhəmiyyət verməyərək, 1969-cu ildə Bakıda keçirilən caz festivalında nəyə qadir olduğunu bir daha sübut edir. Gerçəkliyi qəbul etmək istəməyənlər daha canfəşanlıqla onun əleyhinə təbliğat aparırlar. Vaqifin yaradıcılığını milli musiqimizə, muğama xəyanət kimi qiymətləndirənlər bununla da kifayətlənmirlər. Vaqifin televiziyada solo konsert vermək cəhdi dəfələrlə boşa çıxır. Vaqif bu ədalətsizliyin, haqsızlığın fövqündə dayansa da, gündən-günə gərilən əsəblər bir gün özünü büruzə verir. 29 yaşlı sənətkar ölümlə üz-üzə gəlir. Ancaq bu dəfə xəta sovuşur. Deyilənə görə, yatağa düşən Vaqif Mustafazadə hər gün anasından xahiş edir ki, "Bayatı-Şiraz" çalsın. "Anamın ifasında eşitdiyim "Bayatı-Şiraz" dünyanın ən gözəl melodiyasıdır" deyən Vaqif çətin günlərində də musiqiyə üz tutur.
1979-cu ildə Monakoda qeyri-adi şərtlərlə yeni festival keçrilir. Festivalın şərtlərinə görə, əsərin müəllifi, ifaçısı hətta onun hansı ölkəni təmsil etməsi gizli saxlanılmalı idi. Münsiflər heyəti bu lentləri bir-bir dinləyib, qalibi müəyyənləşdirdikdən sonra, əsərin müəllifi, ifaçısı o cümlədən ölkənin adı elan olunacaqdı. Yüzlərlə naməlum ad içərisindən yenə də bizə doğma ad çəkilir: "Azərbaycan, Vaqif Mustafazadə, "Əzizəni gözləyərkən". Vaqif Monako caz festivalından vətənə "Ağ royal" mükafatı ilə qayıdır. Monako festivalına qatılan minlərlə insan ecazkar musiqinin sədalarına heyran kəsilir. Azərbaycanda isə hələ də Vaqif Mustafazadənin adının belə çəkilməsini istəmirlər. Deyilənlərə görə, Vaqif növbəti konsertlərindən birini (bu, tarixə son konsert kimi düşəcək) Bakıda verməyi planlaşdırırmış. Ancaq bədxahlar onun bu istəyini gerçəkləşdirməyə qoymurlar. Və Vaqif faciəvi sonluqla bitən son konsertini Daşkənddə verəsi olur. Vaqif Mustafazadə Daşkənd konsertində səhnəyə son dərəcə əsəbi, incimiş, bütün bu haqsızlıqlardan boğaza yığılmış halda çıxıb. Çünki Daşkənddə konserti təşkil eləməyi öz boynuna götürənlər onu aldatmışdılar. Bakıda hazırlanan afişalar Daşkəndin küçə və meydanlarında asılıb" desələr də, əslində konsertlə bağlı adi bir elan da verilməmişdi. Bütün bunlar konsert günü məlum olur. Dünya şöhrətli sənətkarın Daşkəndə gəlişindən hətta musiqi aləminin də xəbəri yox imiş. Pərəstişkarlarının xəbər tutmadığı bu konsertə barmaqla sayılacaq qədər tamaşaçı yığılır. Onlar isə təsadüfən bu konsertdən xəbər tutanlar idi. Vaqif konserti onlara görə təxirə salmaqdan daşınır. Piano arxasına keçir. Çalır. Aram-aram, sonra isə getdikcə şiddətlənən ürək sancılarına baxmayaraq çalır, çalır... Ancaq Vaqif Mustafazadəyə bu konsertin son akkordlarını vurmaq nəsib olmur. Vaqifin ürəyi səhnədə dayanır... "Dünyada ən çox anamı, böyüyüb boya-başa çatdığım İçərişəhəri, bir də dənizi sevirəm" deyən Vaqif sənəti kimi, ömrüylə də bədxahlarına meydan oxuyur...
! Əhməd Haradadır? ))) (1963) ! Gənclərin köhnə adət-ənnələrlə barışmaması, həyatlarını öz istədikləri kimi qurmaq arzusundan bəhs edir.
Məzmun
Film müasir həyatımızdan, gənclərin köhnəlmiş adət-ənənələrə qarşı etirazlarından, həyatlarını öz istədikləri kimi qurmalarıından bəhs edir.
Filmdə hadisələr kənddə və şəhərdə cərəyan edir.Əhməd(Səyavuş Şəfiyev) şəhərdən kəndə ailəsini görməyə gəlir. Lakin Əhmədin valideynləri onu sevmədiyi bir qızla-Leylayla(Töhfə Əzimova) evləndirmək istəyir. Əhməd bunu xəbər alan kimi dərhal yenidən şəhərə qaçır. Məhz bundan sonra hadisələrin axarı şəhərdə davam edir.
Film Haqqında
Film aktyor Elxan Qasımovun kinoda ilk işidir
Film aktyor Eldəniz Zeynalovun kinoda ilk işidir.
Film aktyor Novruz Axundovun kinoda ilk işidir.
Film aktrisa Amaliya Pənahovanın kinoda ilk işidir.
Film aktyor Səyavuş Şəfiyevin kinoda ilk işidir.
Filmdə sürücü Əhməd roluna operator Yuli Fogelman rus aktyor İqor Kvaşanı çəkmək istəyirdi.
Filmdə sürücü Əhmədin Ceyrandan razılıq cavabı alaraq üç metr hündürlüyü olan tikinti çuxuruna yıxılır. Bu trükü aktyorun özü etmişdir.
Səhvlər
Orfoqrafik : Titrlərdə filmin adı "Əhməd Hardadır" yazılır. Doğrusu "Əhməd Haradadır" olmalıdır.
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Filmin üzərində İşləyənlər
Ssenari Müəllifi : Sabit Rəhman
Quruluşçu Rejissor : Adil İsgəndərov
Quruluşçu Operator : Yuli Fogelman
Quruluşçu Rəssam : Məmməd Hüseynov
Bəstəkar : Rauf Hacıyev
Səs Operatoru : Əziz Şeyxov
Rejissor : Yusif Bağırov
Operator : B. Vlasov
Montaj edən : L. Klyakşt, Tahirə Babayeva
Baletmeyster : Əlibaba Abdullayev
Geyim Rəssamı : Kazım Kazımzadə
Mahnıların Mətni : Tələt Əyyubov
Quraşdırılmış Səhnələrin Operatoru : Mirzə Mustafayev
Quraşdırılmış Səhnələrin Rəssamı : Mirzə Rəfiyev
Redaktor : M. Qurbanov
Filmin Direktoru : S. Bəyazov
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Rollarda
Məmmədrza Şeyxzamanov-Şirin
Nəcibə Məlikova-Nərgiz
Elxan Qasımov-Sürücü Əhməd
Nonna Paçuaşvili-Ceyran
Mustafa Mərdanov-Məmməd kişi
Ağahüseyn Cavadov-Usta Əhməd
Lütfəli Abdullayev-Zülümov
Eldəniz Zeynalov-Rəngsaz Əhməd
Lena Tolstova-Ağbəniz
Səyavuş Aslan-Ramiz
Novruz Axundov-Oqtay
Töhfə Əzimova-Leyla
Səyavuş Şəfiyev-Əhməd
Yusif Yulduz-Yusif
Tələt Rəhmanov-Kənd sakini
Əbdül Mahmudov-Kənd sakini
Bəşir Səfəroğlu-Sərxoş Əhməd
Məmmədsadıq Nuriyev-Fəhlə Əhməd
Əliağa Ağayev-Xəzinədar
Amaliya Pənahova-Məsmə
Dadaş Kazımov-Komissiya üzvü
Əliheydər Həsənzadə-Vağzal işçisi
Mənsur Məmmədov-Rəqqas (titrlərdə yoxdur)
Arif Mədətov-Rəqqas (titrlərdə yoxdur)
Kamil Dadaşov-Rəqqas (titrlərdə yoxdur)
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Yer imleri